• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3

بازیکنان تیم پهکاپر کرمانشاه راهی مسابقات قهرمانی کشور شدند.

  • کد خبر : 42791
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
بازیکنان تیم پهکاپر کرمانشاه راهی مسابقات قهرمانی کشور شدند.
عضو هیات رییسه فدراسیون گلف کشورمان از اعزام تیم های بهکاپر استان کرمانشاه به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد

به گزارش خبرنگار ورزشی گیتی آنلاین منطقه کرمانشاه ، الهام اکبری رئیس هیات گلف استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگاران از اعزام تیم بهکاپر کرمانشاه در بخش آقایان و بانوان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت : سابقات بهکاپر قهرمانی کشور با حضور ۱۲ تیم در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی شهر دزفول در استان خوزستان آغاز شد.

دکتر الهام اکبری افزود: مسابقات بهکاپر قهرمانی کشور با حضور ۴۸ شرکت‌کننده شامل ۲۶ ورزشکار بانو و ۲۲ ورزشکار آقا در قالب ۱۲تیم از استان‌های خوزستان (۲تیم)، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل، کرمانشاه، لرستان، تهران، البرز، مازندران، خراسان رضوی و منطقه آزاد اروند، آغاز شد.

وی افزود: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان پیگیری می‌شود که مسابقات بانوان در روز پنج‌شنبه مورخ ۵ بهمن ماه و مسابقات آقایان در روز جمعه مورخ ۶ بهمن ماه برگزار و پیگیری خواهد شد.

رییس هیات گلف استان کرمانشاه یادآور شد: دو نفر از ورزشکاران منتخب این رشته در بخش آقایان و دو نفر در بخش بانوان پس از چندین نوبت برگزاری مسابقات انتخابی به این دوره از مسابقات اعزام شدند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف اعلام کرد: حامد کوشکی و فردین رضایی اعضای تیم بهکاپ آقایان کرمانشاه را تشکیل می دهند و آقای سعید باتمانی به عنوان سرپرست، همراهی تیم استان را به عهده دارد.

اکبری تصریح کرد: نسرین کومه و غزل بهرامی اعضای تیم بهکاپ بانوان کرمانشاه را تشکیل می دهند و خانم نسرین محمدی به عنوان سرپرست، همراهی تیم استان را به عهده دارد.

خبرنگار: صابر رفیعی 

سردبیر خبر: سید محمد موسوی

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=42791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.