• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

توسعه گلخانه ها با تسهیل فضای کسب و کار در فارس حال بهتر سدهای آذربایجان‌غربی؛ ۶۴ درصد از حجم مخازن پر است نیروی انسانی خلاق و مهارت‌محور، سرمایه صنعت پست در دنیای فناورانه آغاز فصل دوم «پدرگواردیولا» در «تماشاخونه» آمار فروش نمایش‌های تالار هنر و سنگلج اعلام شد  مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت گل گهر برگزار شد «کشتی روسی»؛ آخرین وداع با فرهنگ بومی/ ملتی که می‌خواهد تا ابد روی کشتی شناور باشد! تعیین و تکلیف نزدیک نیم قرن بافت فرسوده آبکوه با بسته تشویقی کاهش ۱۹ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های خراسان رضوی تا سال آینده/ ترافیک زائران در مشهد همچنان چالش‌برانگیز است دیدار و عیادت  حاج حسن رجبی دیوشلی جانباز ۷۰ درصد و رئیس بنیاد شهید شهرستان لنگرود با کربلایی حسنعلی پروانه جانباز و رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در شهر کومله خدمات روانشناسی بیمه سلامت مستمر است صدور سند مالکیت برای اراضی دارای ابنیه احداثی قبل از سال ۹۴ در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی سیستان و بلوچستان

1
در نشست بصیرتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان شد:

با ظهور انقلاب اسلامی ایران، اسرائیل دیگر در هیچ جنگی پیروز نشد

  • کد خبر : 39995
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
با ظهور انقلاب اسلامی ایران، اسرائیل دیگر در هیچ جنگی پیروز نشد
فارس_ مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از نشست بصیرتی برگزار شده به مناسبت های سالروز حماسه نهم دی ماه و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

گیتی آنلاین_ دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ «جهاد تبیین، یک فریضه‌ قطعی و یک فریضه‌ فوری است» و برنامه بصیرتی یادشده نیز در راستای عمل به این فریضه برگزار شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با استناد به آیات قرآن کریم از جمله فراز «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِينَ» از آیه ۱۴۴ سوره نساء، که خطاب به اهل ایمان می فرماید؛ «غیر از مؤمنان، کافران را ولّی و تکیه‌گاه خود قرار ندهید»، رابطه با آمریکای مستکبر را از دیدگاه الهی، مردود دانست.

حجت الاسلام «سید محمود نبویان» در بخش دیگری از سخنان خود و با بیان آیات دیگری از قرآن کریم، از جمله فراز «إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُو …» از آیه ۳۰ سوره فصلت، «ایمان» و «استقامت» را رمز پیروزی دانست که انقلاب اسلامی ایران آن را به جهان ارایه کرد.

این کنشگر سیاسی در ادامه با اشاره به تاریخ تشکیل رژیم صهیونیستی و سوابق جنگ های آن و نیز اثرگذاری ایران در جهان افزود: پس از پیدایش انقلاب اسلامی ایران تا کنون، اسرائیل در هیچ جنگی پیروز نشده است.

او تشکیل سپاه واحد اسلامی از ایران و سایر کشورهای اسلامی همچون «زینبیون» پاکستان، «فاطمیون» افغانستان، «حشد الشعبی» عراق، «حزب الله» لبنان و «انصار الله» یمن را مرهون مجاهدت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

این عضو هیات علمی دانشگاه و اندیشمند حوزه، در پایان این نشست تبیینی، تلاش برای «نا امید کردن مردم» را به عنوان «فتنه بزرگ» دشمنان نظام و اسلام، عنوان کرد.

در این نشست، دکتر «سیدوحید حسینی» رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، و جمعی از معاونان، اعضای هیات رئیسه، مدیران و کارکنان واحد‌های ستادی و محیطی دانشگاه نیز حضور داشتند.

نشست بصیرتی یاد شده، با برنامه ریزی صورت پذیرفته در ستاد جهاد تبیین دانشگاه و به همت کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه و هیات مذهبی فدائیان امام خامنه ای بسیج جامعه پزشکی استان فارس،در سالن ۲۲ بهمن ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39995

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.