• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
2
رئیس کل سازمان امورمالیاتی کشور:

با مدیریت منابع در مسیر خدمت بهتر به مردم گام بر می داریم

  • کد خبر : 28962
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
با مدیریت منابع در مسیر خدمت بهتر به مردم گام بر می داریم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در راستای تکریم مردم و کارکنان خود، نهضت احیا و بازسازی و خرید ساختمانهای جدید امور مالیاتی را در اولویت قرارداده ایم. به گزارش رسانه مالیاتی ایران، سید محمدهادی‌ سبحانیان معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در مراسم افتتاح ساختمان اداره امور مالیاتی شهرستان […]

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در راستای تکریم مردم و کارکنان خود، نهضت احیا و بازسازی و خرید ساختمانهای جدید امور مالیاتی را در اولویت قرارداده ایم.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، سید محمدهادی‌ سبحانیان معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در مراسم افتتاح ساختمان اداره امور مالیاتی شهرستان آبیک که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، گفت: کسب رتبه برتر برای دومین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی بیانگر تلاش همکاران این مجموعه است و همچنان با جدیت در مسیر خدمت رسانی کوشا هستیم.

وی تامین فضای مناسب، استاندارد و شایسته را یکی از مظاهر تکریم مودیان و عزت بخشی به کارمندان دانست و افزود: با خرید ساختمان های جدید و نوسازی و بازسازی ساختمان های قدیمی، تکریم مردم را در اولویت قرارداده ایم.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور یادآورشد: نهضت احیا و نوسازی و بازسازی و خرید ساختمان های جدید و نوساز را در دستور کار داریم و با مدیریت منابع درمسیر خدمت بهتر به مردم گام برمی داریم.

وی تصریح کرد: با اطلاع رسانی و شفاف سازی امور باید به مردم بگوییم مالیاتی که پرداخت می کنند جهت امور عمرانی و رفاهی، بهداشت و درمان، ورزش و سلامت عموم استفاده می شود.

دکتر سبحانیان اظهارداشت: تعامل امور مالیاتی با تولیدکنندگان در بهترین وضعیت قرار دارد و با قاطعیت اعلام می کنیم که مالیات مانع تولید نیست بلکه حامی تولیدکنندگان هستیم.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: نهضت آموزش تکالیف مودیان و سامانه پایانه های فروشگاهی از دیگر برنامه هایی است که مورد توجه قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.