• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

بهره برداری از مرکز جدید تشخیص و درمان سالک مرکز بهداشت شهدای والفجر لزوم معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان ممسنی /نقش بهرام گور ساماندهی و نور پردازی  می شود اکران «ناسوخ» در انگلستان بانک مسکن توان فنی و مالی بسیار بالایی در بخش مسکن دارد/ باید از فرصت همکاری با بانک مسکن استفاده کنیم تاکید بر اهمیت مراجعه زودهنگام موارد مشکوک به سرطان روده بزرگ به پزشک رپرتوار نمایشنامه خوانی در تالار محراب برگزار شد بهپاک و سهم ۷۰ درصدی از پروتئین سویا کشور استقبال گرم شهردار جوان کلاچای از بازنشستگان شهرداری رشد آموزش علوم پزشکی در دوره شهید رئیسی بی‌نظیر بود الحاق ۱۰۰۰ هکتار زمین برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی آغاز به‌کار نمایشگاه ایران پلاست با حضور پررنگ بانک تجارت تقدیر و تشکر رییس ستاد مبارزه با مفاسد اداری و قانونی (رانت ورشوه خواری) از مجموعه کشاورزی استان کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی

2

با هدف پیشگیری از سقط جنین؛ نخستین مرکز تخصصی نفس در ارومیه افتتاح شد

  • کد خبر : 36008
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
با هدف پیشگیری از سقط جنین؛  نخستین مرکز تخصصی نفس در ارومیه افتتاح شد
مسئول مرکز نفس استان آذربایجان‌غربی گفت:
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، صبح امروز با حضور مسئولان استانی مرکز نیکوکاری نفس با هدف جلوگیری از سقط جنین در این ارومیه راه‌اندازی شد.

سیده مریم ناظمی مسئول مرکز نفس استان آذربایجان‌غربی در مراسم گشایش مرکز نفس استان اظهار کرد: مرکز مردمی نفس کار خود را با محوریت سه حوزه فرهنگ‌سازی، شناسایی و حمایت برای عموم جامعه آغاز کرده است.

وی بیان کرد: با زحمات گروه‌های مردمی جمعیت و دانشکده علوم پزشکی استان مرکز مردمی «نفس» (نجات فرزندان سقط) اولین مرکز مردمی با هدف پیشگیری و آگاهی بخشی در زمینه سقط، در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان افتتاح شد.

مسئول مرکز نفس استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این مرکز بنا دارد از طریق ارتباط گرفتن با مادرانی که به هر دلیل و یا مشکل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تصمیم به سقط دارند، از آنان حمایت کنند و خانواده‌ها از کمک‌های این مرکز با وجود کارشناسان خبره در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شوند.

ناظمی در ادامه تصریح کرد: سقط عمدی جنین که به عنوان کشتار بی سر و صدای فرزندان پیش از تولد توسط پدر و مادر صورت می‌گیرد، از دلخراش‌ترین اتفاقات زندگی بشر امروز بوده و میراث‌ ننگ‌آور جاهلیت مدرن است. به دلیل نپرداختن به ابعاد گوناگون آن، قبح این کار به اندازه کافی در جامعه شناخته نشده است.

وی عنوان کرد: بنابراین باید با فرهنگ‌سازی مردم را نسبت به این اتفاق شوم و فعل حرام و رفتار نادرست، آگاه کرد و عواقب شرعی، قانونی، اجتماعی و خانوادگی آن را برای مردم گوشزد کرد تا روند این اتفاق شوم در کشور معکوس شود.

مسئول مرکز نفس استان آذربایجان‌غربی عنوان شد: این مرکز در طبقه هفتم مرکز تخصصی تدبیر واقع در خیابان عمار راه‌اندازی شد

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.