• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سیستان و بلوچستان آغاز شد پژوهش به عنوان یکی از الزامات اساسی توسعه و ترقی و ابزاری مهم در فرآیند تصمیم سازی خردمندانه و سیاست گذاری آینده نگر در حل مسائل باید مورد توجه قرار گیرد دستگیری متخلفان شکار در شهرستان مرودشت «هل پوک» دوباره تمدید شد محرومیت‌زدایی با همنوایی دستگاه‌های حمایتی هفتمین کنگره ملی شعر «فضل بن آفتاب» در جهرم به ایستگاه آخر رسید سرباز ماهر تضمین کننده افق روشن کشور در جهان صنعتی امروز است تامین بیش از ۴۱ درصد برق استان تهران توسط شرکت تولید برق دماوند مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از روند تشکیل پرونده پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری در دبیرستان نمونه توحیدی یاسوج بازدید کرد مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت در حال برگزاری است تعیین تکلیف سه ماده از قانون جوانی جمعیت در جلسه بیستم قرارگاه جوانی جمعیت افتتاح نمایشگاه ” کوچه های بنی هاشم ” در ارومیه+عکس

2

بحث و بررسی توسعه خدمات بیمارستان محلی عالیشهر با حضور نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم

  • کد خبر : 39654
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
بحث و بررسی توسعه خدمات بیمارستان محلی عالیشهر با حضور نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم
بوشهر_ در بازدید نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان محلی عالیشهر در خصوص توسعه خدمات این بیمارستان بحث و بررسی شد.

گیتی آنلاین_ نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان محلی عالیشهر گفت: بیمارستان محلی عالیشهر بوشهر با داشتن فضای فیزیکی بسیار در مسیر توسعه کادر درمانی و انسانی است.

در این بازدید که معاون بهداشت و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز حضور داشتند، عبدالکریم جمیری خواستار حضور پزشکان متخصص و افرایش پزشکان عمومی در این بیمارستان شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: به دلیل اینکه بیمارستان‌های محلی، تازه در ساختار وزارت بهداشت تعریف شده‌اند برای افزایش خدمات و توسعه نیروی انسانی آن‌ها برنامه زمامند و مشخصی در حال تدوین است.

دکتر قاسم برجوئی‌فرد در گفتگو با یکی از ساکنین عالیشهر که خواستار افزایش خدمات در این مرکز بود گفت: تمام تلاش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این است که در چارچوب مقررات و بر اساس اعتباراتی که به این مرکز تخصیص پیدا می‌کند این خدمات انجام شود.

دکتر حیدر عزیزنژاد، معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: با ابهام در بعضی از ردیف‌های بودجه این‌گونه بیمارستان‌ها، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تمام تلاش خود را تاکنون برای ارائه خدمت به کار گرفته و برای توسعه این خدمات و بهبود کیفی و کمی نیروی انسانی نیز آماده است.

در این بازدید رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، نماینده معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر نیز حضور داشتند.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39654

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.