• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

برای هنیه و لبخند ديروزش …

  • کد خبر : 59434
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
برای هنیه و لبخند ديروزش …
دیروز و در لابلای اخبار داغ تحلیف رییس جمهور داشتم عمیقا به اسماعیل هنیه فکر می کردم به مرد 62 ساله ای که 60 نفر از خاندانش از جمله پسرها و نوه هایش چندی پیش به در غزه به شهادت رسیده بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، دیروز و در لابلای اخبار داغ تحلیف رییس جمهور داشتم عمیقا به اسماعیل هنیه فکر می کردم به مرد ۶۲ ساله ای که ۶۰ نفر از خاندانش از جمله پسرها و نوه هایش چندی پیش به در غزه به شهادت رسیده بودند.

برق چشم های او وقتی پزشکیان داشت از جبهه مقاومت و مردم فلسطین حمایت می کرد جزو آن قاب های ماندگاری است که در خاطر همه یمان خواهد ماند.

من در دلم داشتم به مرد مبارز فلسطینی فکر می کردم که چگونه در راه مردم فلسطین هر آنچه داشته را گذاشته و خانواده اش در خرابه های غزه به شهادت رسیده اند و در دلم رییس جمهور جدید را تحسین می کردم که در مراسم تحلیفش نگذاشت فلسطین فراموش شود و در حالی که در صندلی های اول مجلس اسماعیل هنیه، زیاد النخاله، محمد عبدالسلام و شیخ نعیم قاسم نشسته بودند او جملاتی را بر زبان آورد که یک گروه دست می زدند و آن لابلا گروهی دیگر مرگ بر اسراییل می گفتند و بعد مراسم هنیه، پزشکیان را سخت در آغوش گرفت و به او لبخند زد.

در مخیله ام هم نمی گنجید چند ساعت بعد در بامداد سه شنبه گوشی ام را که باز می کنم این خبر شوکه کننده را ببینم که وقتی ما در خواب بودیم هنیه از همین حوالی ما در تهران بال بگشاید و برای همیشه دنیای ما را ترک کند.

حالا آن مرد که در ذهن من و خیلی ها نماد مقاومت بود و همه زندگی اش را برای فلسطین دویده بود دیگر آرام گرفته اما من نشسته ام و به زندگی راز آلودی مردی فکر می کنم که در دوران ما هیچ رهبری در جهان اسلام به اندازه او تاوان مبارزه با اسراییل را نداد و انگار خداوند شهادت را بر ناصیه خاندان هنیه نوشته بود.

اسماعیل هنیه تا ابد در قلب های ما خواهد ماند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59434

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.