• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
1

برخیزید که هنگام حضور است

  • کد خبر : 58813
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۰۸
برخیزید که هنگام حضور است
اجتماع ۱۰۰ هزار نفری و خانوادگی حجاب پنجشنبه چهارم مردادماه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.این اجتماع با حضور خانواده رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار خواهد شد و با اعطای روسری متبرک به حرم اباعبدالله الحسین به همه شرکت کنندگان

به گزارش گیتی آنلاین _مادر شهید آرمان علی وردی برای حضور مردم درروز پتجشنبه جهارم مردادماه در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی دعوت بعمل آورده است.و حجاب بانوان را پاسداشت خون شهیدان عنوان کردند.

و همچنین حاج منصور ارضی هم از مردم  در شرکت در این اجتماع در خواست و دعوت بعمل آوردند.درضمن در  این اجتماع ۳۱۳ دختر کم حجاب چادری می‌شوند.

امام خمینی رحمه الله علیه فرمودند که از دامن زن مرد به معراج می رود و معنا و مفهوم این عبارت اینست که زن معلم و مربی مرد است و این زن است که جامعه را می سازد و بر همین حسب است که دشمنان زن را دستاویز اهداف شوم خویش قرار می دهند.

در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ به عینه مشاهده کردیم که ذینفعان فرصت طلب با شعارهای توخالی و عوام فریبانه “زن زندگی آزادی” در واقع در صدد به ابتذال کشانیدن زن, تضعیف خانواده ,جامعه و در نتیجه تزلزل پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود .

لازم است بپرسیم که مدعیان کذایی حقوق زن چه خدماتی برای زن و خانواده انجام داده اند?

مدعیان حقوق زن چه درجایگاه متصدی گری و چه در تریبون آزاد چه خدمتی برای زن و خانواده داشته اند که سربزنگاهها با دستاویز کردن زن و دادن وعده های توخالی و شعارهای عوام فریبانه  همیشه در صدد رسیدن به منافع شخصی خودشان بوده اند.

با اشاره به کارنامه شهید سید ابراهیم رئیسی در خصوص خدماتش در حوزه زن و خانواده در بازه زمانی کمتر از سه سال تفاوتها به وضوح مشخص می شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58813

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.