• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

اخبار ویژه

کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی در مهرماه ‌سال جاری اخذ سند تک برگ برای بیش از ۱۲ هزار هکتار از اراضی دولتی شمال سیستان و بلوچستان به همت دولت سیزدهم انجام ۷۲۱ ماموریت امدادی توسط اورژانس فارس حق‌آبه زابل را با ایجاد کمپین میلیونی پس بگیریم/ وای بر ما اگر سیستان از بین برود/ هموطنان ما در حال مرگ هستند؛ چرا با طالبان مدارا می‌کنید؟! «مهمانسرای دو دنیا» به عمارت نوفل‌لوشاتو می‌رود آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه شهرستان قیروکارزین تعیین تکلیفر۵۰۰ ردیف اقلام پزشکی و بهداشتی در انبار‌های اموال تملیکی برای استفاده نیازمندان نشان مشهد الرضا(ع) فقط به مشهدی ها اهدا نمی‌شود انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۳ ۴۶۵ اثر به نخستین نمایشگاه عکس صنعت در کردستان ارسال شد “روگوز” در کمین مزارع گوجه فرنگی و فلفل دلمه فارس شناسایی و انهدام شبکه قاچاق «واکسن گارداسیل» در شیراز

0

برداشت خرمای زودرس از نخلستان‌های بارورفنوج آغاز شد

  • کد خبر : 56480
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۵۲
برداشت خرمای زودرس از نخلستان‌های بارورفنوج آغاز شد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فنوج گفت: برداشت نوبرانه خرمای نخیلات در بیش از ۲۰۰ هکتار از نخلستان‌های شهرستان فنوج آغاز شد.

گیتی آنلاین-محمد نبی یزدانی بیان کرد: بیش از ۲۸۰۰ هکتار از باغات شهرستان فنوج به نخلستان اختصاص یافته که ۲۵۰۰هکتارآن بارور و پیش بینی میشود امسال ۱۶۰۰۰ تن خرما از نخلستان‌های فنوج برداشت شود.

وی اضافه کرد: اولین برداشت از خارک و رطب در شهرستان از رقم زودرس آشوبه ،آلی مهتری،شکری ،آبدندان،کوتومی،نگال،ربی سرچاهی، دسکی از تیرماه آغاز شده است.

یزدانی تصریح کرد: عمده ارقام موجود در شهرستان را مضافتی ،ربی ،هلیله،زاهدی،پیارم عنوان کرد و افزود: هرساله در کنار مصرف تازه خوری، خشک کردن و فرآوری خانگی ارسال به استان‌های مختلف و صادرات این محصول به کشورهای هدف نیز در دستور کار است.

گفتنی است، فنوج دارای ۳۲۰۰ هکتار اراضی باغی است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56480

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.