• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

موسسه اعتباری ملل استخدام می‌کند توسعه ورزش همگانی گام بلند کاهش آسیب های اجتماعی فیلمبرداری «تاجی» تمام شد بازدید معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست از “نمایشگاه عرضه دستاوردهای پروژه معیشت های سازگار با منابع تالابی” در حوضه تالاب بختگان استان فارس در شیراز ۹۵ درصد از شالیزارهای بیضا مکانیزه برداشت می‌شود «زپارس»؛ پیشتاز در تولید، اشتغالزایی و خودکفایی ۳۵ مصوبه ره‌آورد سفر استاندار فارس به قیروکارزین پتانسیل های بالقوه دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران مصاحبه با محمد فرزامی نوجوان ۱۷ ساله که با شروع جنگ تحمیلی احساس تکلیف نمودند و لباس رزم پوشیده و راهی مناطق جنگی شدند مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت /از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۵۸ دستگاه کالای اساسی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شده است. «خورشید میاد؟» به ریچموند رفت نقشه های مدیریت جدید برای تعالی مجموعه ای بزرگ و افتخار آفرین

0

بررسی مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر در سفر مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزارت ارشاد به سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 56688
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۲۵
بررسی مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر در سفر مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزارت ارشاد به سیستان و بلوچستان
مشکلات و مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان در سفر مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایرانشهر و بمپور مورد بررسی قرار گرفت.

گیتی آنلاین-به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛ احمد مقیمی در سفر به شهرستان های ایرانشهر و بمپور که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر را از نزدیک بررسی کرد و راهکارهای لازم برای رفع آن ارائه شد.

همچنین در این سفر مطالبات اعضای صندوق اعتباری هنر مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و قرار شد اقدام های لازم برای رفع آن انجام شود.

گفتنی است؛ در این سفر مقرر شد جهت اجرای طرح خرید آثار هنرمندان تجسمی در استان، آثار بر اساس دستورالعمل مشخص شناسایی و برای خرید آن اقدام شود.
چگونگی اجرای طرح قلم با هدف بررسی و رفع مشکلات ناشران کتاب و برگزاری جشنواره موسیقی منطقه ای به میزبانی استان از دیگر برنامه های سفر مقیمی به این خطه بود.

بر اساس این گزارش، مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به سیستان و بلوچستان با شیر محمد اسپندار، محمد عمر سامی، ابراهیم بمپوری، مهرداد بامری، خداداد شکل زهی، نادر نیک نژاد و داود بامری هنرمندان شاخص استان دیدار کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56688

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.