• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

برپایی سه نمایشگاه تجسمی در خانه هنرمندان ایران  واگذاری بیش از ۵ هزار هکتار از اراضی ملی سیستان‌ و بلوچستان جهت اجرای طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی برگزاری گفتمان علمی با موضوع فضای سبز شهر شیراز/ از رصد و پایش ساخت تنگ سرخ تا برخورد قانونی با آتش سوزی های عمدی  رونمایی از ۳۲ رقم انگور در قطب تولید انگور در شرق کشور حضور شرکت ملی پست در نمایشگاه دستاوردهای تحولی ستاد مبارزه با موادمخدر جمشید حقیقت‌شناس مشاور هنری و اجرایی در امور گالری‌ها و هنرهای تجسمی خانه‌ی هنرمندان ایران شد  پویش استانی «ایران فردای من» ۸۰ درصد شرکت کنندگان در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری مجاز به انتخاب رشته شده اند/ تمام اعتراضات پیش از صدور کارنامه بررسی و اعمال شد افرایش ۱۹۳ درصدی ارزش بازار سهام « واتی » استقبال شرکت‌های دانش‌بنیان از غرفه بانک کارآفرین میز خدمت به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در بیمارستان نمازی برگزار شد برآورد تولید ۴۰۰ هزار تن گندم در اراضی پایاب سد درودزن

4

بررسی پیشرفت پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز توسط وزیر بهداشت

  • کد خبر : 21407
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
بررسی پیشرفت پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز توسط وزیر بهداشت
وزیر بهداشت در دومین روز سفر به استان آذربایجان شرقی به همراه رئیس جمهور و هیات دولت، از پروژه بیمارستان در حال ساخت 1000 تختخوابی تبریز بازدید کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از این پروژه مهم درمانی، اظهار داشت: رویکرد وزارت بهداشت تقویت بیمارستانهای بزرگ و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در این بیمارستانها به مردم است. نمونه این بیمارستانها نیز ابر بیمارستان حضرت مهدی(عج) و بیمارستان غدیر در مجتمع شهدای تجریش است.

عملیات احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در منطقه جنوب شرقی تبریز و در منطقه ائل گلی با ههدف ارتقای سطح خدمات درمانی استان آذربایجان شرقی و منطقه شمال غرب کشور از سال ۹۶ آغاز شده و در این بیمارستان، تمامی بخش های تخصصی و فوق تخصصی اعم از اورژانس، داخلی، جراحی عمومی، مغز و اعصاب، ارتوپدی، داخلی اعصاب، اتاق های عمل، بخش های ویژه و تصویربرداری، در نظر گرفته شده است.

این ابر بیمارستان در ۷ طبقه و ۵ بلوک و در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و زیربنای حدود ۱۴۲ هزار متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد، در حال ساخت است. پیمانکار این پروژه نیز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=21407

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.