• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3
به همت کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه انجام شد؛

برنامه ریزی برای گرامیداشت مناسبت های ماه دی

  • کد خبر : 39000
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
برنامه ریزی برای گرامیداشت مناسبت های ماه دی
فارس_ مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع برنامه ریزی برای گرامیداشت یوم الله های پیش رو خبر داد.

گیتی آنلاین_ دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» مناسبت های مورد بررسی در این نشست هم اندیشی را شامل سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، سالروز حماسه نهم دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، سالروز تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در پردیس دانشگاه و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن عنوان کرد.

او با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده، آیین های گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، در قالب یک برنامه متمرکز و ویژه در سطح دانشگاه، با حضور یک سخنران مطرح کشوری برگزار می شود، افزود: جزییات این برنامه به زودی اطلاع می شود و سایر برنامه های پیش بینی شده نیز به صورت غیر متمرکز، از سوی واحدهای دانشگاه برگزار می شود.

به گفته دکتر هاشمی اصل، ضرورت بصیرت افزایی، جهاد تبیین و برخی مصادیق مهم آن در سطح دانشگاه، از دیگر مصادیق اندیشه ورزی در این نشست بود.

این نشست با حضور مدیر و اعضای شورای کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه، نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، نماینده معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و نماینده مدیریت روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39000

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.