• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
6
آینده روشن موتوژن

برنامه های نوین مدیریتی مهندس هادی عبادی برای توسعه و تعالی مجموعه

  • کد خبر : 15719
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
برنامه های نوین مدیریتی مهندس هادی عبادی برای توسعه و تعالی مجموعه

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت موتوژن (سهامی‌ عام) در تاریخ ۱۹/۰۹/۱۴۰۱ در محل هتل سیمرغ تشکیل شد.

گیتی آنلاین – افزایش فروش خالص شرکت از مبلغ ۸۹۷/۹۶۸/۱۴ میلیاردی سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۱ به مبلغ ۶۴۲/۲۱۸/۱۸ میلیون سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۱ و کسب سود عملیاتی ۱۱۵/۰۱۲/۷ میلیاردی و سود خالص ۲۵۳/۳۹۲/۴ میلیاردی گوشه ای از عملکرد شرکت موتوژن در سال مالی مورد گزارش بوده است.
مجموعه موتوژن به عنوان یکی از فعالان کلیدی در زنجیره ارزش تولید الکتروموتور کشور با مدیریت جدید و جهادی خود و با تدوین برنامه استراتژیک نوین و اجرای آن در تلاش است سهم ملی و منطقه ای خود را در تولید انواع الکتروموتور افزایش دهد.
بلاشک بواسطه حضور مهندس هادی عبادی در کسوت مدیرعاملی این بنگاه نظم تولیدی و بی بدیل کشور که در تولید الکتروموتور محصولات رتبه اول سهم عمده ای از بازار داخلی و سهمی شایسته از بازارهای منطقه ای و جهانی را به خود اختصاص داده است و اشرافی که مشارالیه بر نقاط ضعف و قوت مجموعه دارد بشارت دهنده آن است که این مجموعه با خدمات و صلابت پیش به سوی تلید بیشتر و سودآوری فزونتر و کسب سهم بهتر از بازارهای داخلی و خارجی پیش خواهیم رفت.
شرکت موتوژن سازنده انواع محصولات منحصر به فردی منجمله ؛الکتروموتورهای سه فاز صنعتی ،الکتروموتورهای خانگی ،الکتروپمپ ،الکتروموتور های تک فاز ، الکتروموتورهای ضدانفجار ، الکتروموتورهای فوق سنگین از توان ۶۳۰ کیلووات تا توان ۱ مگاوات با سایز فریم ۴۵۰ ، الکتروموتورهای مشعل گازی و گازوئیلی و… میباشد که سهم ۳۰ درصدی ازتامین بازار کشور و سهمی در خور از بازارهای کشورهای همسایه ، منطقه ، آسیایی و اروپایی را بخود اختصاص داه است که بواسط کیفیت ، تنوع محصول می طلبید که با یک مدیریت آگاه از توان این مجموعه در کسب سهم بیشتر از بازارها و فزونی فروش بهره گرفته شود . حضور مدیرانی بازارشناس ، کاربلد و آشنا به توان خود مجموعه موتوژن در هیات مدیره شرکت شاید همان حلقه مفقوده و گمشده ای بود که موتوژن لازم داشت تا با اعتماد به آن بتواند بال بگشاید و سطح وسیع تری را به زیر گستره و پوشش خود قرار دهد . حضورجنابان غفورخرامهر و حشمت اله صادقی در کنارمهندس عبادی و دکتر شریفی و رابرد و راهکارهایی که این تیم مدیرت خبره برای توسعه تولید- فروش و سودآوری موتوژن مدنظر قرار داده اند نوید بخش جهش در کارنامه کاری شرکت و تجلی بخش نقطه عطفی درعملکرد موتوژن خواهد بود .
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت موتوژن (سهامی‌ عام) در تاریخ ۱۹/۰۹/۱۴۰۱ در محل هتل سیمرغ تشکیل شد.
در این مجمع که با حضور ۱۶/۵۸ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای سيد ابوتراب فاضل بود، که جنابان طاهر رحيمي و سعيد داراب ملک آبادي در مقام نظار اول و دوم و آقای هادي عبادي به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.
درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۱ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود ۲۸۰ ریال به کار خود پایان دادند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=15719

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.