• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
12
آینده روشن موتوژن

برنامه های نوین مدیریتی مهندس هادی عبادی برای توسعه و تعالی مجموعه

  • کد خبر : 16089
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
برنامه های نوین مدیریتی مهندس هادی عبادی برای توسعه و تعالی مجموعه

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت موتوژن (سهامی‌ عام) در تاریخ ۱۹/۰۹/۱۴۰۱ در محل هتل سیمرغ تشکیل شد

گیتی آنلاین – افزایش فروش خالص شرکت از مبلغ ۸۹۷/۹۶۸/۱۴ میلیاردی سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۰ به مبلغ ۶۴۲/۲۱۸/۱۸ میلیون سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۱ و کسب سود عملیاتی ۱۱۵/۰۱۲/۷ میلیاردی و سود خالص ۲۵۳/۳۹۲/۴ میلیاردی گوشه ای از عملکرد شرکت موتوژن در سال مالی مورد گزارش بوده است.
مجموعه موتوژن به عنوان یکی از فعالان کلیدی در زنجیره ارزش تولید الکتروموتور کشور با مدیریت جدید و جهادی خود و با تدوین برنامه استراتژیک نوین و اجرای آن در تلاش است سهم ملی و منطقه ای خود را در تولید انواع الکتروموتور افزایش دهد.
بلاشک بواســطه حضــور مغتنم مهنــدس هــادی عبــادی در کســوت مدیرعاملــی ایــن بنــگاه عظیــم تولیــدی و بــی بدیـل کشـور کـه در تولیـد الکتروموتـور و محصـولات شاخص خود ســهم عمــده ای از بــازار داخلــی و ســهمی شایســته از بازارهای منطقه ای و جهانی را به خود اختصاص داده است. اشــرافی کــه مشــارالیه بــر نقــاط ضعــف و قــوت مجموعـه دارد بشـارت دهنـده آن اسـت کـه ایـن مجموعـه عظیم و سترگ بــا قدرت و صلابــت ، استوارتر پیــش بــه ســوی تولیــد بیشــتر و سـودآوری بهتر و کسـب سـهم فزونتر از بازارهـای داخلـی و خارجــی پیــش خواهـد رفــت.
شرکت موتوژن سازنده انواع محصولات منحصر به فردی منجمله ؛الکتروموتورهای سه فاز صنعتی ،الکتروموتورهای خانگی ،الکتروپمپ ،الکتروموتور های تک فاز ، الکتروموتورهای ضدانفجار ، الکتروموتورهای فوق سنگین از توان ۶۳۰ کیلووات تا توان ۱ مگاوات با سایز فریم ۴۵۰ ، الکتروموتورهای مشعل گازی و گازوئیلی و… میباشد که سهم ۳۰ درصدی ازتامین بازار کشور و سهمی در خور از بازارهای کشورهای همسایه ، منطقه ، آسیایی و اروپایی را بخود اختصاص داه است که بواسط کیفیت و تنوع محصول می طلبید که با یک مدیریت آگاه از توان این مجموعه در کسب سهم بیشتر از بازارها و فزونی فروش بهره گرفته شود . حضور مدیرانی بازارشناس ، کاربلد و آشنا به توان خود مجموعه موتوژن در هیات مدیره شرکت شاید همان حلقه مفقوده و گمشده ای بود که موتوژن لازم داشت تا با اعتماد به آن بتواند بال بگشاید و سطح وسیع تری را به زیر گستره و پوشش خود قرار دهد . حضورجنابان طاهر رحیمی، غفورخرامهر و مصطفی قاسمی در کنارمهندس عبادی و دکتر شریفی و راهکارهایی که این تیم مدیرت خبره برای توسعه تولید- فروش و سودآوری موتوژن مدنظر قرار داده اند نوید بخش جهش در کارنامه کاری شرکت و تجلی بخش نقطه عطفی درعملکرد موتوژن خواهد بود .
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت موتوژن (سهامی‌ عام) در تاریخ ۱۹/۰۹/۱۴۰۱ در محل هتل سیمرغ تشکیل شد.
در این مجمع که با حضور ۱۶/۵۸ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای سيد ابوتراب فاضل بود، که جنابان طاهر رحيمي و سعيد داراب ملک آبادي در مقام نظار اول و دوم و آقای هادي عبادي به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.
درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۱ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود ۲۸۰ ریالی به کار خود پایان دادند.
مهندس هادی عابدی در ابتدای گزارش جامع خود با تشریح تاریخچه و ترکیب سهامداران شرکت خاطرنشان کرد که شرکت موتوژن به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده الکتروموتور در منطقه خاورمیانه در سال ۱۳۵۲ با نام گلد الکتریک تاسیس شد و در سال ۱۳۵۴ به موتوژن تغییر نام داد و در حال حاضر بیش از ۲ ميليون دستگاه انواع الکتروموتورهای تک فاز و سه فاز با کاربردهای صنعتی و خانگی را مطابق با استانداردهای جهانی نظیر IEC و NEMA و DIN تولید و به بازارهاى مصرف عرضه مى کند.
مدیرعامل خوشفکر مجموعه با بیان اینکه این شرکت با اتکا به نیم قرن تجربه، تکنولوژی مدرن، پرسنل مجرب و توانمندیهای تولیدی خود قادر است که طیف وسیعی از انواع الکتروموتورهای سه فاز، تک فاز و الکتروموتور های خاص را بنا به درخواست مشتری طراحی وتولید کند افزود: شرکت موتوژن علاوه بر تامين نياز بازار داخلی ايران، محصولات خود را به کشورهای همجوار، منطقه، اروپا و آفريقا صادر می کند.
مهندس عبادی که از برجسته ترین کارشناسان و با تجربه های صنعت الکتروموتور کشور می باشد در ادامه با تصریح اینکه مديريت و کارکنان شرکت موتوژن تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا با ارائه بهترين کيفيت ممکن رضايت حداکثری مشتريان خود را تامين کنند اضافه کرد: بدون شک نقطه نظرات و پيشنهادات کلیه سهامداران مسير رسيدن به اين هدف را هموار خواهد کرد. این مدیر موفق در ادامه گزارش مبسوط خود اظهار داشت که رویکردهای نوینی که در دوره جدید مدیریت در تولید محصولات جدید و افزایش سهم بازار مدنظر قرار داریم مطمئنا فروش، درآمدها و سود خالص شرکت را در سال مالی جاری علیرغم تمام معضلات و چالش های پیش رو افزایش خواهد داد. سکاندار شرکت موتوژن که بواسطه حضور چندین و چند ساله در پست های مختلف مدیریتی در شرکت موتوژن با نقاط قوت و ضعف مجموعه آشناست در ادامه خاطرنشان ساخت که راز موفقیت موتوژن آن است که این شرکت همواره سعی داشته به عنوان یک شرکت فعال تولیدی ، نوآور، با تکیه بر دانش و نیروی انسانی مستعد و کارآمد از طریق تعامل و هم افزایی موثر با شرکت های زیر مجموعه و کلیه ذینفعان، همسو با شرکت های معتبر بین المللی صنعت الکتروموتورسازی در تمامی عرصه های ملی شناخته شود و با نگاه به آینده، مسیر خود را مشخص و خود را با اهداف عالی سهامداران بیش از پیش هماهنگ نماید.
به گفته وی آینده موتوژن بسیار روشن می باشد و درست به همین دلیل است که “رسیدن به جایگاه بزرگترین و معتبرترین سازنده و تامین کننده الکتروموتور منطبق با استانداردهای بین المللی در خاور میانه ” به عنوان “چشم انداز موتوژن” انتخاب گردیده است. مدیر مدبر مجموعه در بخش دیگری از گزارش خود اظهار داشت که “ماموریت موتوژن” تامین و پاسخگویی به نیازهای بازار صنعت الکتروموتور کشور در حوزه محصولات خانگی، صنعتی، ضدانفجاری با کیفیت خوب و قیمت رقابتی و با در نظر گرفتن ارزش ها و انتظارات تعریف شده شرکت، سهامداران، کارکنان و جامعه بوده و بر همین اساس تمام تلاش خود را برای حضور فعال در بازارهای جهانی با ارتقای تکنولوژی و فناوری در بخش تولید و گسترش سبد محصولات صادراتی” معطوف ساخته ایم.
بنا بر اعلام مهندس عبادی از همین رو و با هدف تحقق انتظارات سهامداران درخصوص بازده مورد انتظار، پرداخت سود نقدی در زمان مناسب و کسب بالاترین بازده ممکن با بکارگیری تمام توان و استعداد به منظور بهبود ارزش منابع در اختیار اجرائی گردید. سکاندار مجموعه همچنین اضافه کرد که عملکرد موتوژن در سال ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ گواهی بر تحقق اهداف فوق می باشد. مهندس عبادی تاکید نمود که با این وصف اما ایمان داریم با توجه به پتانسیل موجود خود شرکت اعم از منابع انسانی، منابع مادی و توان تولیدی می توانیم با بهره وری بیشتر باعث کسب توفیقات فزونتر در کسب سهم بازارهای داخلی – خارجی و سودآوری گردیم که در همین راستا برای بالابردن راندمان کاری موتوژن برنامه های خوب راهبردی را با کمک اعضای هیات مدیره و کارشناسان متبحر و متخصص تدوین نموده ایم.
به گفته این مدیر جهادی تدوین استراتزی موتوژن تا سال ۱۴۰۲؛ همراه با انباشت قابل ملاحظه دانش در شرکت موتوژن با سرمایه ثبت شده ۲۸۸/۱۴ میلیارد ریال، تکمیل پروژه های در دست اجرای شرکت شامل پروژه بازسازی و نوسازی خطوط تولید، توسعه واحد تحقیق و توسعه در جهت تولید محصولات جدید و با کیفیت، توسعه کارخانه الکتروموتورهای فوق سنگین و ضدانفجاری می باشد. شایان ذکر است موتوژن به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت تولید الکتروموتور، با نزدیک به نیم قرن سابقه تولید و کسب افتخارات متعدد منجمله کسب واحد صنعتی نمونه کشور ، واحد نوآور اقتصادی نمونه کشور ، واحد نمونه صادراتی ، برند برتر ، پاسخگویی و تامین نیازهای بازار صنعت الکتروموتور کشور در حوزه محصولات خانگی- صنعتی- ضدانفجاری با کیفیت خوب و قیمت رقابتی با آزمایشگاههای مدرن، دقیق و مجهز صنعتی و اجرای سیستم مدیریت کیفیت که موفق به اخذ گواهی ISO 9001 – 2008 از مؤسسه SGS سوئيس گردیده، توانسته است در سایه توجهات خداوند متعال و تلاش بی وقفه ابواب جمعی به عنوان معتبرترین برند تولید کننده و تامین کننده کلیه الکتروموتورها و مولدهای انرژی الکتریکی در ایران دست یابد و مطمئنا با استمرار روند رو به رشد این توفیقات و دستاوردها در سال های آتی بیشتر و بیشتر خواهد شد.
مهندس هادی عبادی در بخش دیگری از گزارش مبسوط خود با اشاره به اینکه شرکت موتوژن با نصب و راه اندازی برخی از ماشین آلات به توسعه محصولات جاری خود پرداخته که این مهم در کنار بالا بودن راندمان الکتروموتورهای تولیدی این شرکت باعث استقبال مصرف کنندگان داخلی گردیده است افزود: درخصوص الکتروموتورهای کولری می توان گفت با وجود رقبای سرسخت داخلی و نیز واردکنندگان کالای چینی، موتوژن سهم کنونی خود را همچنان حفظ نموده و در الکتروموتورهای صنعتی با برنامه توسعه ای تولیدی که انجام می دهد سهم خود را افزایش داده است، بطوریکه امروزه بیش از ۳۰درصد بازار الکتروموتورهای صنعتی متعلق به موتوژن است.
به گفته وی همچنین این مجوعه پرافتخار تولید الکتروموتورهای چدنی را از ۱/۱ تا ۶۳۰ کیلو وات بصورت انبوه انجام داده است که بخشی از نیاز بازار داخلی به این نوع محصولات تامین می شود. سکاندار مجموعه در ادامه خاطرنشان ساخت که بدین ترتیب با توجه به توسعه کارگاهی و سرمایه گذاری انجام شده و نیز توسعه ماشین آلات جهت افزایش سبد محصولات، از نظر کمیت و کیفیت گام های موثری برداشته شده و میزان تیراژ محصولات نیز با توجه به تقاضای زیاد بازارافزایش یافته است.
مهندس عبادی با اشاره به اینکه این شرکت در سال مالی مورد گزارش توانست تولید برخی از تیپ های الکتروموتورهای ضد انفجار را آغاز نماید که گامی بسیار مهم در جهت افزایش ظرفیت تولید و ورود به بازار این نوع الکتروموتورها می باشد اضافه کرد: در حال حاضر نیاز سالیانه بیش از ۱۲۰ هزار دستگاهی در این حوزه نشان از گسترده‌گی و اهمیت فعالیت در این موضوع می باشد.
تغییر ساختار فروش و اهتمام جدی به تقویت تیم بازاریابی موتوژن، رسیدن به رقم ۵۰۰ میلیارد تومانی فروش در ۹۰ روز کاری سال جدید مالی که حاکی از رشد مقداری و تعدادی از لحاظ ارزش ریالی فروش محصولات به نسبت رقم ۳۸۸ میلیاردی ۳ ماه اول سال گذشته بوده است، تاکید مدیرعامل مبنی بر اعمال روش های متعدد و از جمله فروش به سازمانها و شرکت های بزرگ فروش اینترنتی و برنامه ریزی دقیق جهت تولید محصولات جدید، عقد قراردادهای جدید جهت فروش محصولات به داخل و خارج کشور و… همگی حاکی از ان است با آمدن مدیریت جدید و با توجه به راهکارها و سیاستهای مدیران ارشد امسال مجموعه روندی صعودی در سودآوری و تولید خواهد داشت. همچنین برنامه ریزی برای فروش بالای ۹۵۰ هزار دستگاه الکتروموتور یکی از اهداف مدیران ارشد می باشد تا این مجموعه در کنار افزایش سهم فروش داخلی، سهم خود را بازارهای کشورهای همسایه، منطقه، آسیایی ، اروپایی و آفریقایی افزایش دهد که حضور پر قدرت مدیران کاردان و کاربلدی چون مهندس هادی عبادی و دکتر احمد شریفی و دیگر اعضای برجسته هیات مدیره به طور یقین این مهم را امکان پذیر خواهد کرد.
تاکید ریاست مجمع مبنی بر اتخاذ راهبردهای نوین بازرگانی و فروش محصولات جدید، گزارش جامع از دستاوردها و توفیقات مجموعه در سال سخت اقتصادی گذشته ، تقدیر ویژه ریاست مجمع از عملکرد جهادی مدیریت جدید و کارکنان تلاشگر و خدوم موتوژن، تایید حسابهای پاک و شفاف معاونت پاکدست مالی توسط حسابرس و بازرس قانونی شرکت در سال مالی مورد گزارش ، تکریم و نهایت تعامل با اصحاب رسانه توسط کلیه مدیران ارشد و الاخص جنابان هنرمند و موسوی در بازنشر خبر مجمع، تشریح برنامه های آتی موتوژن برای توسعه روزافزون عملکرد شرکت، پاسخگویی صادقانه و شفاف به کلیه سوالات سهامداران و ذینفعان توسط مدیرعامل و معاون ارزشی شرکت ، خوشحالی سهامداران حاضر در مجمع از حضور توام مهندس هادی عبادی در مقام مدیرعامل و دکتر احمد شریفی راد که سالها در مقام مرد شماره یک مالی شرکت در موتوژن حضور داشته در ترکیب هیات مدیره این مجموعه بواسطه شناخت مکفی که از موتوژن دارند و تاکید بر اینکه این موضوع باعث خواهد شد که این شرکت تولیدی بزرگ و بی بدیل از دیار سرداران پر آوازه ایران که برای آبادانی و آزادی مام وطن قیام کردند بانی آن خواهد بود که موتوژن با شتاب رو به پیشرفت و توسعه آنچنان بخرامد و قدم بردارد که در سال بعد هم سهامدار عمده و هم سهامدار جزء به خود برای داشتن سهم این شرکت و وجود مدیران خبره اش تبریک گویند از نکات خواندنی مجمع بود که حیفمان آمد به اسب قلم سپرده نشود.
پیام هیات مدیره
حمد و سپاس بيکران ایزد منان را كه با الطافش در سال مالي ۱۴۰۱توفيق خدمتگزاري شما عزیزان و جامعه را به ما عطا فرمود تا بتوانيم با تکيه بر عزم راسخ كليه كاركنان متخصص و متعهد و اعتماد شما سهامداران محترم به زعم وجود تنگناهاي شدید ناشي از تحریم هاي بين المللي اقتصادي خدمتگزار باشيم. در سال ۱۴۰۱ تداوم محدودیتهاي ناشي از تحریم هاي فزاینده و دوران همه گيري بيماري كرونا، همچنان بازار با ركود اقتصادي روبرو بوده بطوریکه در این دوره باتوجه به افزایش سرسام آور نرخ ارز هزینه هاي دستمزد و سربار و … نرخ فروش محصولات نسبت به سال قبل حدود ۱۵% (میانگین نرخ خمه محصولات) افزایش داشته و ناگزیر به فروش اعتباری در بخش محصولات صنعتي بوده و به دليل وجود رقبا در بخش محصولات كولري همچنان سياست فروش اعتباري اعمال شده است. به لحاظ وضعيت نامساعد فروش و ركود اقتصادي حاكم بر بازار شركت ناگزیر شد طي سال برنامه توليد خود را حدود ۱۰% تعدیل نماید تا از افزایش بي رویه موجودي محصولات ساخته شده در انبارها و ركود سرمایه و نقدینگي جلوگيري نماید. هيات مدیره اميدوار است درسال مالي ۱۴۰۲ با پيگيري برنامه هاي بلندمدت خود شرایط مطلوبتري نسبت به گذشته ایجاد نماید و همچنان با بهره مندي از اعتماد سهامداران بتواند در صيانت از منابع شركت و منافع سهامداران ، گامهاي موثري بردارد.
مرور کلی بر وضعیت و تحولات صنعت الکتروموتور در سال مالی مورد گزارش
شرکت موتوژن بعنوان بزرگترین تولیدکننده الکتروموتورهای خانگی و صنعتی در کشور و خاورمیانه در حال حاضر انواع مختلف الکتروموتورهای صنعتی و خانگی را در دورها و توانهای مختلف از ۶۳% تا ۶۳۰ کیلووات با بهره گیری از تکنولوژی روز تولید به بازارهای مصرف اعم از بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند در سال مالی گذشته افزایش نرخ ارز و کاهش رونق در بازار به دلیل مشکلات اقتصادی، افزایش رقبا در تولید محصولات کولری، باعث ایجاد مشکلات عدیده ای برای شرکت شد، که با همت و تلاش هیات مدیره ، مدیران و مجموعه پرسنل شرکت و حمایتهای بی دریغ شرکت سرمایه گذاری غدیر(سهامدار عمده) و دیگر سهامداران گرامی، شرکت توانست از شرایط سخت عبور نماید. امید است با رفع موانع بیرونی و با حمایتهای سهامداران محترم، شاهد افزایش بهره وری و موفقیت های روزافزون باشیم.
بيان برنامه ها و چشم اندازهاي شركت براي سال مالي آتي :
– خرید بخشی از ماشین آلات و قالب های مربوط به محصولات فوق سنگین براي افزایش تيراژ توليد این محصولات انجام گرفته است سفارش خرید ماشین آلات و قالب های مربوط به محصولات ضد انفجار
– در اولویت قرار دادن توسعه بازارهاي صادراتي.
– سرمایه گذاري درخصوص توسعه توليدات شركت باتوجه به خلاء موجود در بازار و افزایش سهم بازارداخلي.
– برنامه ریزي در خصوص تسریع در اجراي پروژه هاي در دست اقدام بمنظور حضور فعال در بازار.
– شناساندن برند موتوژن و نفوذ در صنایع مختلف بمنظور رفع تنگناهاي توليدات داخلي.
– توسعه توليد موتورهاي خاص جهت پاسخگویي به نيازهاي داخلي باتوجه به محدودیت هاي موجود.
– توجه به سياستهاي كلان دولت درخصوص چشم اندازها و برنامه هاي استراتژیک و هم آهنگ شدن با آن همگام با تکنولوژي های روز دنیا
– سياست گذاري درخصوص بروز نگهداشتن تکنولوژي محصولات و امکانات شركت در جهت افزایش ارزش افزوده توليدات.
– افزایش ظرفيت توليد الکتروموتورهاي ضد انفجاري تشکیل کمیته بومی سازی خریدهای خارجی در شرکت، که به لطف پروردگار منان در اکثر موارد موفق شده ایم
– توسعه خدمات پس از فروش محصولات صنعتی
– آغاز تولید الکتروموتورهای BLDC
– برنامه ریزی جهت تولید الکتروموتورهای لباسشویی
بیان استراتژی شرکت:
استراتژی شرکت براساس افزایش سهم بازار با توسعه محصولات و مشتریان، افزایش بهره وری فرایندهای داخلی، بهینه سازی و توسعه استعدادهای منابع انسانی، نوآوری، کنترل بهای تمام شده، تامین منافع و رضایت کلیه ذینفعان اعم از سهامداران و مشتریان اتخاذ راهبرد و برنامه های اجرایی مناسب در امر صادرات تبیین و اجرا می گردد و اهم آنها بشرح زیر است:
– شناسایی نیازهای صنعتی کشور در بخش الکتروموتور و تولید محصولات جدید با برندهای معتبر و با ارزش افزوده بالا.
– توسعه و تنوع محصولات جاری با توجه به نیاز صنعت کشور
– بررسی کارشناسانه روشهای افایش تولید و استفاده از حداکثر ظرفیتهای موجود
– بهینه سازی و نوسازی خطوط تولید
– افزایش کمیت تولید و بهره کیفیت سبد محصولات که منجر به افزایش بهره وری می گردد.
– جلوگیری از توقفات خط تولید و یکنواختی پروسه تولید که منجر به کاهش ضایعاتو افزایش تیراژ تولید می گردد.
– تداوم اصلاح ساختار سازمانی و نیروی انسانی.
– توسعه بازار و افزایش سهم فروش انسانی.
– توسعه صادرات از طریق مطالعه بازار صادراتی با توجه به مقتضیات بازارهای خارجی.
– تداوم استقرار مدیریت چرخه بهره وری و توسعه سیاستهای برون سپاری
– تعریف پروژه های جدید و اخذ پروانه بهره برداری برای پروژه های جاری.
– شناسایی الزامات استانداردهای جهانی و جاری نمودن روش و دستورالعمل های مربوطه.
– شناسایی منابع مالی جدید.
– ارتقاء کیفیت محصولات شرکت با استفاده از روشها، دستورالعمل ها، تکنولوژیهای جدید و بروز و نوسازی و بهبود خطوط تولید.
– بررسی کارشناسانه درخصوص سرمایه گذاری و ایجاد خطوط مونتاژ در کشورهای خارجی.
– پیروی از سیاستهای سازمان بهره وری انرژی درخصوص تولید الکتروموتورهای کم مصرف.
– استقرار استانداردهای زیست محیطی و سیستم های مدیریت کیفیت در سطوح مختلف سازمانی.
بیانیه ماموریت
تامین و پاسخگویی به نیازهای بازار صنعت الکتروموتور کشور در حوزه محصولات خانگی، صنعتی، ضدانفجاری با کیفیت خوب و قیمت رقابتی و با درنظر گرفتن ارزش ها و انتظارات تعریف شده شرکت، سهامداران، کارکنان و جامعه و تلاش برای حضور فعال در بازارهای جهانی با ارتقای تکنولوژی و فناوری در بخش تولید و گسترش سبد محصولات صادراتی.
مرور کلی بر جایگاه شرکت در صنعت و وضعیت رقابتی آن در سال مالی مورد گزارش
شرکت موتوژه با حدود ۴۷ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید انواع الکتروموتورهای خانگی و صنعتی از خوشنام ترن شرکت های فعال در این صنعت می باشد که همواره تلاش نموده است محصولات مورد نیاز بازار را با بهترین کیفیتو مناسب ترین قیمت عرضه نماید. با توجه به سیاستهای استراتژیکی و اتخاذی برای سال مالی جاری و به استناد بررسی های بازارهای هدف صادراتی برای انواع محصولات تولیدی کولری و صنعتی با نگرش به تداوم کیفیت محصولات تولیدی و تکمیل سبد محصولات کولری از نظر تیپ و با حضور در نمایشگاه های مرتبط بین المللی شاهد درصدد حفظ موقعیت شرکت بوده ایم که این امر موجب گردید در سال مالی آتی ضمن حفظ بازارهای قبلی خود و با ارائه خدمات پس از فروش سریع و مناسب و تبلیغات گسترده رشد بیشتری را انتظار داشته باشیم. درخصوص الکتروموتورهای کولری می توان گفت با وجود رقبای سرسخت داخلی و نیز واردکنندگان کالای چینی، موتوژن سهم کنونی خود را همچنان حفظ نمود و در الکتروموتورهای صنعتی با برنامه توسعه ای تولیدی که انجام می دهد سهم خود را افزایش داده است، بطوریکه امروزه بیش از ۳۰% بازار الکتروموتورهای صنعتی متعلق به موتوژن است. رقبای داخلی حداکثر ۱۵% بازار را در اختیار دارند و بقیه نیازهای صنایع وارداتی می باشد امیدواریم در آینده نزدیک موتوژن سهم بیشتری از بازارهای داخلی را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر شرکت شرکت موتوژن با ماموریت تامین و پاسخگویی به نیازهای بازار صنعت الکتروموتور کشور در حوزه محصولات خانگی، صنعتی، ضدانفجاری با کیفیت خوب و قیمت رقابتی و با در نظر گرفتن ارزش ها و انتظارات تعریف شده شرکت سهامداران، کارکنان و جامعه و تلاش برای حضور فعال در بازارهای جهانی با ارتقای تکنولوژی و فناوری در بخش تولد و گسترش سبد محصولات صادراتی و با چشم انداز رسیدن به جایگاه بزرگترین و معتبرترین سازنده و تامین کننده الکتروموتور منطبق با استانداردهای بین المللی در خاورمیانه به سرعت با تجهیز ماشین الات و خرید تجهیزات جدید و ارتقاء تکنولوژی درصدد افزایش سهم بازار موتورهای صنعتی می باشد.
برنامه‌های آتی و در حال جریان
ورود به لیست تامین کنندگان موسسات قرارگاه خاتم الانبیا.
ورود به لیست تامین کنندگان وزارت نیرو (انتقال آب).
ورود به لیست تامین کنندگان وزارت نفت (پروژه‌های نفت و گاز).
افزایش تولید الکتروموتور‌ها با بدنه چدن از ۷۵ تا ۶۳۰ کیلووات.
افزودن محصول الکتروپمپ آب خانگی ۱ اسب جتی و بشقابی به سبد محصول و برنامه افزایش توان.
برنامه ریزی و توسعه توان‌های تولیدی انواع الکتروموتور‌های ضد انفجار از ۷.۵ تا ۴۵ کیلووات در تیپ‌های متفاوت.
افزایش گرید استاندارد تولید الکتروموتور‌های صنعتی از IE1 به IE2و IE3
تجهیز شرکت به ژنراتور تولید برق تا ۳ مگاوات برای حذف تاثیر کمبود برق بر تولید.
برنامه ریزی و فعالیت در حوزه صادرات محصولات سودان، ازبکستان، ارمنستان و فدراسیون روسیه.
صفحه به اسم آقای امیرحسینی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=16089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.