• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

اخبار ویژه

بهره برداری از ۱۷ پروژه در مناطق عشایری سیستان و بلوچستان مدیر کل آموزش پرورش آذربایجان غربی: اجرای بیش از ۵٠٠ عنوان برنامه همزمان با هفته گرامیداشت معلم در آذربایجان غربی /جذب ۵۰ درصدی بازماندگان از تحصیل در مقطع ابتدایی حضور فعالانه «بله» در نمایشگاه جانبی اجلاس وزرای ارتباطات اکو واکسیناسیون گسترده و صفر شدن مرگ‌های کرونایی در دولت شهید رییسی از خاطره ملت زدوده نخواهد شد پیوست رسانه‌ای، ابزاری برای تحقق تحول در دستگاه‌های اجرایی «عشق در پیری» در روز پایانی دو سانس روی صحنه می‌رود بمناسبت فرا رسیدن یادواره ۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله;چهارمین مرحله لیگ دوچرخه سواری استان گیلان در شهر کومله برگزار شد نسلی که ائتلاف سکوت را می‌شکند تعاونی‌های بخش کشاورزی از رئیس‌جمهور چه انتظاری دارند؟/ دولت به تعاون روستایی در مصوبات سفر دوم نگاه ویژه داشته باشد کسب بیش از ۵۵ هزار میلیارد ریال درآمد عملیاتی توسط بانک سینا تبیین امید آفرین ضیافت ساده‌ی افطار در جمع کارکنان پستی

0

برپایی نمایشگاه حجاب «گوهرشاد» در ارومیه

  • کد خبر : 54394
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی گفت: سومین نمایشگاه حجاب و پو شش اسلامی «گوهرشاد» با ۶۵ غرفه برپا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، اظهار کرد: اهمیت پوشش اسلامی تا جایی است که خداوند متعال در تعدادی از سوره‌های قرآن از آن به عنوان یک ضرورت یاد می‌کند و آن را حافظ انسان در برابر بسیاری از بیماری‌های جسمی و روانی می‌داند.

نیر الهامی افزود: مسئله پوشاک ایرانی اسلامی که یک دستور دینی است و از مسائل مهم جامعه ما است و با بسیاری از مسائلی پیوند خورده، دارای ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شده است.

الهامی ادامه داد: در این راستا امسال سومین نمایشگاه پوشاک «گوهر شاد» با هدف احیای هویت ملی و دینی و ارائه الگوی مناسب برای پوشاک بانوان و با ۶۵ غرفه به شکل تاثیرگذار و با قوت و قدرت برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی ادامه داد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در قالب‌های مختلف از جمله نقاشی برای کودکان و نوجوانان، جشن‌های غدیر و دهه امامت و ولایت، دوخت رایگان چادر همراه با آموزش و مسابقات مختلف برای نوجوانان و جوانان همراه با جوایز مختلف از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

وی افزود: گسترش و ترویج فرهنگ پوشاک ایرانی و اسلامی در جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمن، حمایت از تولیدکنندگان عرصه پوشاک اسلامی، فراهم کردن بستری برای آشنایی فعالان و کنشگران این عرصه باهم و همچنین آشنایی تولیدکنندگان و فروشندگان صنعت پوشاک اسلامی اقصی نقاط ایران با یکدیگر از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

الهامی می گوید: از سایر اهداف برپایی نمایشگاه پوشاک اسلامی در ارومیه می‌توان به فراهم ساختن بستر مناسب برای مخاطبان به منظور دسترسی آسان با قیمت مناسب و خرید محصولات در کنار حمایت از تولیدات ملی، متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی اشاره نمود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی ادامه داد: اسلام به دنبال رشد فکری، علمی، اجتماعی، سیاسی و از همه مهمتر رشد معنوی زنان بوده و تمامی تعالیم اسلام از جمله مسئله پوشاک اجتماعی بانوان بر این اساس است.

وی گفت: به نمایش گذاشته شدن لباس‌هایی با سبک و سیاق ایرانی – اسلامی اقدامی فرهنگی در برابر هجمه فرهنگی و لباس‌های نامتعارف و مغایر با ارزش‌های دینی و اسلامی است.

وی گفت: این نمایشگاه از ۳۰ خردادماه تا ۵ تیرماه سال‌جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی پارک جنگلی ارومیه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=54394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.