• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

تیزر جدید «مست عشق» با صدای عرفان یوسف‌زاده منتشر شد دستاورد سفر وزیر نیرو به داراب و زرین‌دشت با تخصیص اعتبارات ملی ۶۵۰۰ میلیاردریالی پروژه‌های عمرانی پایان یافت رعایت حقوق شهروندی از اصول اساسی کسب و کار شرکت ملی پست است اجرای ۱۷۰ طرح توسعه ای بخش کشاورزی در شهرستان زرخیز زرآباد «تجلی» در مسیر سبز مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی مطرح کرد: پیشرفت ۳۴درصدی نوسازی واحدهای مسکونی روستایی نمایشنامه خوانی« تجربه های اخیر» در فرهنگسرای ابن سینا رئيس پليس فتا استان از شناسايي و دستگيري کلاهبرداراني که در شبکه‌هاي اجتماعي با ترفند کمک مالي و دريافت وام اقدام به کلاهبرداري از شهروندان مي‌نمودند، خبر داد. نشست مشترک مدیرعامل شرکت گاز فارس با مدیرکل صدا وسیمای مرکز استان وضعیت غیر بهداشتی اسف‌بار رودخانه های دورود تلاش جهادی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای بهسازی مدارس مناطق محروم بانوان فرهنگی کوهنورد فارس فاتح مسابقات کشور شدند

5

برپایی ۶۰۰ موکب مردمی سند افتخار است/دهه آخر صفر مانور قدرت مردم است

  • کد خبر : 29987
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
برپایی ۶۰۰ موکب مردمی سند افتخار است/دهه آخر صفر مانور قدرت مردم است
سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: برپایی ۶۰۰ موکب مردمی سند افتخار است و دهه آخر صفر مانور قدرت مردم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی، محسن منصوری امروز در جلسه قرارگاه مرکزی زائرین دهه آخر صفر در مشهد اظهار کرد: امسال فصل متفاوتی در خدمت رسانی ایام اربعین سپری شد و در بهترین شرایط اجرایی این مراسم را برگزار کردیم. طبق نظرسنجی‌ها رضایت نسبی وجود دارد.

وی ادامه داد: مردم کار جدی در ایام اربعین انجام دادند و دولت نیز در  این زمینه کمک کرد و هرچند کاستی هایی بود که باید برای سال‌های آینده رفع شود.

وی تصریح کرد: امتداد خدمت رسانی اربعین در ایام پایانی ماه صفر باید اتفاق بیفتد، مشهد میزبان چند میلیون زائر است و باید با همان مدلی که اربعین را پشت سر می گذاریم با همان مدل در مشهد خدمت کنیم.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: انچه در مشهد نشان داده شده، همکاری و همبستگی مردمی است و مردم مانور خدمت می‌دهند، مردم ما متدین هستند و یکی از شاخص‌های این تدین برگزاری همین مراسم‌هاست.

منصوری تصریح کرد: ما تکلیف اعتقادی و شرعی داریم، در جلسه هیات دولت، اقای رییس جمهور چندین مرتبه تاکید کردند که پای کار ایام دهه اخر ماه صفر باشید و به خدمت استان خراسان رضوی دربیایید.

وی اضافه کرد: کارهای خوبی صورت گرفته است و تاکیداتی نیز وجود دارد، همه به دنبال سفر ارزان و امن برای زائران هستیم، از نظر انتظامی و امنیتی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری سلامت زائر با اهمیت عنوان کرد و افزود: گزارش‌های خوبی گرفتیم و ظرفیت وزارت بهداشت در این زمینه بسیج شده است.

منصوری‌ خاطرنشان کرد: حمل و نقل در این ایام اهمیت زیادی دارد ما در ایام اربعین بهتر از سال‌های گذشته برگزار شد در مشهد هم نگرانی از بابت مسیر برگشت مطرح شد که تمهیدات در حال پیش بینی است، در حوزه حمل و‌نقل و راهداری دو کار داریم که یک کار آن در ایام سال است.

وی تصریح کرد: ۱۲۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت کار بسیار مهمی است که در استان خراسان رضوی صورت گرفته است که حتی تقدیر دارد بخشی از کارهم مدیریتی و اقدام در میدان عملیات است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: در مسئله اسکان و تغذیه اقدامات خوبی صورت گرفته اما مسئله قیمت را باید جدی گرفت و اگر کسری‌هایی وجود دارد باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود، مجموعه کشور آماده خدمت رسانی است.

منصوری گفت: وزارت نفت نیز پای کار مسئله سوخت است. این مورد را باید با حساسیت دنبال کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید از زائران خارجی نیز به صورت ویژه پذیرایی و استقبال کرد. همه دستگاه‌ها پای کار هستند و ما نیز از سمت دولت از خدمات شما تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=29987

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.