• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد؛ 

برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در استان فارس با شرکت بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر 

  • کد خبر : 33066
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در استان فارس با شرکت بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر 
فارس_ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از شرکت بیش از 10 هزار و 700 نفر در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان فارس خبر داد.

گیتی آنلاین_ دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» گفت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت همزمان با سراسر کشور، در ۱۷ حوزه امتحانی در شهر شیراز، برگزار شد.

او با بیان اینکه متولی برگزاری آزمون و اعلام نتایج آن، جهاد دانشگاهی است، افزود: بعد از اعلام نتیجه، اسامی ۳ برابر ظرفیت پذیرش برای انجام مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش، اعلام می شود که از این تعداد، ۸۸۷ نفر جذب حوزه ‌های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی شیراز می شوند.

دکتر هاشمی اصل در ادامه بیان کرد: تعداد کل شرکت کنندگان در این آزمون، ۱۰ هزار و ۷۲۳ نفر بود، که از این تعداد، ۷ هزار و ۹۰۵ نفر بانوان و ۲ هزار و ۸۱۸ نفر آقایان هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه افزود: افرادی که دارای شاخص های «بومی بودن»، «جوانی جمعیت» و «امتیاز ایام کرونا» باشند، در این آزمون دارای امتیاز ویژه هستند، به گونه ای که برای بومی بودن، نمره کتبی داوطلب در ۱.۴ ضرب می‌شود و همچنین، به ازای هر ماه حضور فعال در بخش‌ های درگیر ایام کرونا ۲ امتیاز و تا سقف ۲۰ امتیاز دریافت خواهند کرد.

این مقام مسوول در دانشگاه به امتیاز «جوانی جمعیت» نیز اشاره کرد و توضیح داد: امتیاز «جوانی جمعیت» برای متقاضیان متأهل و صاحب فرزند، به این صورت است که به ازای تاهل و هر فرزند ۲ درصد و تا سقف ۱۰ درصد به نمره آزمون کتبی آنان اضافه می‌ شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33066

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.