• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
4

برگزاری آیین تجلیل از خانواده شهدا به مناسبت گرامیداشت سالروز شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)

  • کد خبر : 33613
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
برگزاری آیین تجلیل از خانواده شهدا به مناسبت گرامیداشت سالروز شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)
فارس_ به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده بهداشت، آیین تجلیل از خانواده شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور خانواده های شهیدان سرایداران و اسماعیلی، خادمان حرم مطهر شاهچراغ(ع)، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده بهداشت برگزار شد.

گیتی آنلاین_ دکتر «ابوالفضل اژدرپور» رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعلام این خبر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم حمله تروریستی سال گذشته حرم شاهچراغ(ع)، هدف از برگزاری این برنامه را عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان که کمتر از شهادت نیست، عنوان کرد.

امام جماعت دانشکده بهداشت نیز در این آیین گفت: دلیل عروج مردان الهی را باید در عدم تعلق آنها به دنیا و ظواهر دنیا دانست و شهید با قطع علایق مادی به این مقام می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین «درخشان» افزود: ویژگی دوم شهید، بصیرت است؛ شهید با نگاه بصیرانه به جهان پیرامون خود به این مقام می رسد؛ امروز سکوت بعضی از خواص در قبال جنایات غزه و مسائل داخلی خیانت است.

این آیین با تقدیر از خانواده شهیدان معزز «اسماعیلی» و «سرایداران» به همراه پرچم گردانی خادمان حرم مطهر شاهچراغ(ع) به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33613

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.