• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

توسعه بازارهای صادراتی صنایع لبنی ضرورت دارد اولویت بانک ملی ایران،خروج از بنگاه داری و واگذاری اموال و دارایی های مازاد بانک عملکرد مدیرکل جدید میراث فرهنگی فارس در مدت‌زمان کوتاه انتصاب، نشان از دیدگاه‌های علمی، تخصص و قدرت اجرایی او دارد اولین اقدام در خورتقدیر مدیرعلمی وعَمَلی مخابرات کهگیلویه وبویراحمد///دلیل اهداء شاخه ی گل به مدیران وروسای ادارات ستادی وفنی چه بزرگترین جراحی قلب صنعت پتروشیمی توسط هلدینگ خلیج فارس انجام شد ۲۸ طرح بهداشتی و درمانی در قالب سومین آیین پویش تعالی سلامت «نبودنِ» علی مصفا در سینماتک خانه هنرمندان ایران مجتمع فرهنگی میقات‌الرضا(ع) آماده میزبانی و پذیرایی از بیش از ۲۰۰ هزار زائر پیاده رضوی در دهه شفاعت فعالیت ۵۲ فروند بالگرد در اورژانس هوایی کشور «ایساتیس» از جشنواره سبز مونته‌نگرو جایزه گرفت آیین افتتاح گازرسانی به ۲ شهر و ۳۲ روستا و ۱۳۲ صنعت در استان فارس بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند

2

برگزاری اجتماع عظیم جامعه دانشگاهی خراسان رضوی در مقابل مزار شهید گمنام دانشکده پزشکی مشهد

  • کد خبر : 32925
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
برگزاری اجتماع عظیم جامعه دانشگاهی خراسان رضوی در مقابل مزار شهید گمنام دانشکده پزشکی مشهد
اجتماع عظیم جامعه دانشگاهی خراسان رضوی در پاسخ به جنایت وحشیانه اسرائیل کودک کش در بیمارستان المعمدانی غزه در مقابل مزار شهید گمنام دانشکده پزشکی مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی و در اعتراض به جنایت وحشیانه اسرائیل کودک کش و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه اجتماع عظیم جامعه دانشگاهی خراسان رضوی در مقابل مزار شهید گمنام دانشکده پزشکی مشهد برگزار شد.

روز گذشته رژیم جعلی اسرائیل و پس از ناتوانی در برابر قدرت نیروهای جبهه مقاومت، اقدام به بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار بیش از هزار زن و کودک و کادر درمان و بیماران بستری در این مرکز درمانی کردند.

*جامعه دانشگاهی خراسان رضوی آماذه حضور قدرتمندانه در مسیر نبرد با اسرائیل غاصب و حذف شدن ابدی نام ننگین این رژیم جعلی و کودک کش هستند

در این اجتماع حجت‌الاسلام جواد مهدوی‌نسب، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی، گفت: فاجعه روز گذشته بیمارستان المعمدانی غزه بیش از پیش خوی وحشی گری رژیم جعلی اسرائیل را بر همگان ثابت کرد و این مصیبت بزرگ را به محضر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: این جمع آماده هستند تا هر زمان که امام خامنه‌ای عزیز فرمودند به مبارزه با اسرائیل غاصب و کودک کش بپردازند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان امام رضا(ع) به تمامی دانشجویان فلسطینی که در جای جای ایران تحصیل می‌کنند می‌گویند که ما با شما هم دردیم و تا آخرین نفس و تا زمان پیروزی ابدی فلسطین بر اسرائیل در کنارتان هستیم، خاطرنشان کرد: ما همچنین به تمامی سازمان‌هایی که در خواب هستند می‌گوییم که وجدان هفته خود را از خواب بیدار کنید و دیگر اجازه ظلم و جنایت به اسرائیل کودک کش ندهید و به کشورهای مسلمان هم توصیه می‌کنیم که با اتحاد و همدلی بیش از پیش در مسیر اتمام کار رژیم جعلی اسرائیل تلاش کنند.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نسب تاکید کرد: جامعه دانشجویی خراسان رضوی این آمادگی دارد تا در صورت صدور فرمان مقام معظم رهبری، حضوری قدرتمندانه در مسیر نبرد با اسرائیل غاصب و حذف شدن ابدی نام ننگین این رژیم جعلی و کودک کش داشته باشد.

طوفان الاقصی غزه را به گورستان سربازان و فرماندهان اسرائیلی تبدیل خواهد کرد

همچنین محمد فارص، دانشجوی فلسطینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم در این اجتماع، گفت: طوفان الاقصی سیلی محکمی به اسرائیل جنایتکار بود و وقتی که مقاومت شروع شد، خدا هم با ماست، ما هیچ وقت فکر اینچنین نبردی را نداشتیم و از حمله با سنگ به حمله با موشک تولیدی خودمان رسیدیم و قطعاً تا نابودی ابدی به این نبرد ادامه می‌دهیم.

وی افزود: فاجعه دیروز انفجار بیمارستان المعمدانی غزه یک کشتار وحشیانه و بی‌سابقه بود، اما هزینه آزادی فلسطین را که خون باشد با افتخار می‌دهیم و هیچ ترسی از این بابت نداریم.

دانشجوی فلسطینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ذکر این نکته که ما ۷۵ سال است که در حال مبارزه با رژیم صهیونسیتی هستیم و در طول این سال‌ها شهدای زیادی تقدیم کردیم، تاکید کرد: انفجار بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار مادران و کودکان، اولین اقدام جنایتکاران صهیونیسم نبود و آخرین آن هم نیست، اما جرقه بزرگی برای نابودی اسرائیل بود.

فارس اضافه کرد: فلسطین و مسجد الاقصی قبله اول مسلمان است و همه مسلمانان باید در مسیر آزادی قدس شریف مشارکت کنند و ما به رسیدن روز بزرگ پیروزی بسیار امیدوار هستیم.

وی با بیان اینکه حمله ۳۰۰ هزار سرباز صهیونیستی موجب ترس و وحشت نخواهد شد، خاطرنشان کرد: ما قاطعانه می‌گوییم که ان‌شاءالله و با همراهی برداران و خواهران مسلمان ایرانی و دیگر کشورهای خواهان آزادی قدس غزه به گورستان سربازان و فرماندهان اسرائیلی تبدیل خواهد شد.

تجمع جامعه دانشگاهی خراسان رضوی در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در مشهد در و اعتراض به اقدامات جنایتکارانه اسرائیل کودک کش در پایان این اجتماع بیانیه جامعه دانشجویی خراسان رضوی در ۱۰ بند توسط دکتر محمدرضا صابری، رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی و عضو هیات علمی دانشکده داروسازی شهید دیالمه مشهد قرائت شد و در پایان هر بند آن حاضران در این اجتماع شعارهای (مرگ بر آمریکا) و (مرگ بر اسرائیل) سر دادند.

حاضران در این اجتماع در اعتراض به انفجار بیمارستان المعمدانی غزه شعارهای (لبیک یا رسول الله)، (لبیک یا حسین)، (لبیک یا مهدی)، (غزه شده کربلا، یا زهرا یا زهرا)، (با غزه همدردیم، آماده نبردیم)، (مرگ بر آمریکا)، (مرگ بر اسرائیل)، (غزه در روح و جان ماست، اسرائیل دشمن بزرگ ماست)، (سپاه انقلابی، انتقام انتقام)، (ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده) و (وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد) سر دادند.

حاضران در این اجتماع ضمن طی مسیر مزار شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی مشهد به سمت مزار شهدای گمنام دانشگاه فردوسی مشهد، به سمت دفتر نمایندگی سازمان ملل در این شهر حرکت کردند و اعتراض رسمی خود به مسئولان جهانی اعلام کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32925

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.