• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست منطقه ای کارشناسان بخش تعاون شرق کشور در استان گلستان دستگیری زنبورداران متخلف شهرستان ارسنجان ، مرغ های زنبورخوار قربانی زیاده خواهی سودجویان فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۹میلیارد ریال کالای قاچاق از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در محور یاسوج به اصفهان خبر داد که پيام تسليت فرمانده انتظامي استا کهگيلويه و بويراحمد در پي شهادت آيت الله “دکتر سيد ابراهيم رئيسي” و هيئت همراه در سانحه دردناک هوايي ​با حضور مقامات وزارت اقتصاد و بانک مرکزی بانک صادرات ایران از سامانه «ست» برای توثیق الکترونیکی دارایی‌ها رونمایی کرد تاثیر سرمایه گذاری متناسب با قابلیت های سرزمینی در سودآوری مطلوب پرداخت ۳۹۸ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن مستأجران نمایش‌های علی رفیعی دارای یک پیش‌آگاهی از جامعه است/ نگاه جامعه‌شناسانه‌ی کارهای رفیعی، غبطه‌برانگیز است مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور دستگیری از نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان، ۳۰۰۰ بسته‌ی یک و نیم کیلویی گوشت قرمز با همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» در بین مددجویان توزیع شد. افتخاری دیگر برای ذوب آهن اصفهان، البرز شرقی دومین تولید کننده زغالسنگ خام کشور می شود مشکلات علی آباد زیر ذره بین حمیدرضا صفریان مرد «بی تعارف» شورای شهر خرم آباد خدمتی که ماندگار خواهد ماند| چاههای نفت گچساران به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند

5

برگزاری اختتامیه سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) در شهریور ماه

  • کد خبر : 29742
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
برگزاری اختتامیه سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) در شهریور ماه
دبیر سوگواره ملی عکس مسیررضا(ع) از برگزاری آیین اختتامیه و اعلام نتایج نهایی سوگواره ملی عکس مسیررضا(ع) در ۲۰ شهریورماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی، وحید بیات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افتتاحیه نمایشگاه و رونمایی از کتاب آثار برگزیده همزمان با اختتامیه این سوگواره برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اختتامیه این سوگواره ۲۰شهریورماه ساعت۱۷ در مؤسسه فرهنگی قدس به‌نشانی بلوار سجاد، بین سجاد۱ و ۳ برگزار می‌شود.

دبیر سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) تصریح کرد: عکاسان، برگزیدگان عکاسی این دوره، چهره‌ها و شخصیت‌‌های مرتبط با حوزه عکاسی مستند زیارت در این مراسم شرکت دارند و نفرات برتر در اختتامیه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

بیات به استقبال بی نظیر عکاس از عکاسی پیاده روی دهه پایانی صفر اشاره و بیان کرد: ۶۴۲ اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده که این تعداد عکس را ۷۶ عکاس به دبیر خانه ارسال کرده اند بخش قابل توجهی از این آثار از کیفیت مطلوب برخوردار بودند.

وی عنوان کرد: پس از بررسی داوران در نهایت ۴۰ اثر از ۲۴ عکاس به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند که همزمان با مراسم اختتامیه، در سالن موزه مؤسسه فرهنگی قدس نمایشگاهی از این آثار برپا می‌شود و عموم مردم می‌توانند به‌مدت یک هفته از این نمایشگاه بازدید کنند.

دبیر سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) بیان کرد: سوگواره عکس مسیرالرضا(ع) با موضوع «زائران پیاده رضوی» به‌دنبال توجه ویژه به عکاسی زیارتی در حوزه مستند و همچنین برجسته‌سازی فرهنگ خاص زائر پیاده بود که البته این سال‌ها نیز مورد غفلت عکاسان نبوده است و ما در این سوگواره در نظر داشتیم توجه ویژه‌ای به تلاش عکاسان این حوزه داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=29742

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.