• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
4

برگزاری اردوی جهادی اداره دامپزشکی شهرستان زاهدان با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم

  • کد خبر : 42106
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۱۳
برگزاری اردوی جهادی اداره دامپزشکی شهرستان زاهدان با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم
مدیر کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: گروه جهادی این اداره که مزین به نام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی می‌باشد در مناطق محروم کورین و سر جنگل شهرستان زاهدان اقدام به برگزاری اردوی جهادی خدمت رسانی کرد.

گیتی آنلاین-به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان، دکتر حامد گنجعلی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زاهدان گفت: به منظور افزایش سطح پوشش واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین، گروه جهادی این اداره که مزین به نام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی می‌باشد در مناطق محروم کورین و سر جنگل شهرستان زاهدان اقدام به برگزاری اردوی جهادی خدمت رسانی کرد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در این اردو جهادی اظهار داشت: در این اردوی جهادی که با مشارکت بسیج اقشار سپاه سلمان استان برگزار شد بیش از ۵۰۰۰ راس دام سبک و سنگین و ۲۷ قلاده سگ چوپان و صاحبدار دامداران و عشایر این مناطق علیه بیماری‌های مهم از جمله آبله گوسفند و بز، بروسلوز و هاری واکسینه شدند.

گنجعلی افزود: در این اردو کارشناسان اداره دامپزشکی زاهدان جهت ارتقا آگاهی مردم اقدام به برگزاری دوره های آموزشی-ترویجی درباره راه‌های کنترل و پیشگیری از مهمترین بیماری های دامی و مشترک منطقه نموده و آموزش چهره به چهره نیز برای عشایر منطقه کورین و سر جنگل صورت پذیرفت.

وی بیان کرد:بی شک برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی کمک شایانی به کنترل و پیشگیری از بروز بیماری های دام و طیور منطقه و نتیجتا ارتقای سطح بهداشت جامعه و تحقق اهداف دامپزشکی که نظارت بر غذا از مزرعه تا سفره است خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=42106

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.