• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

از پوسترهای نمایش «طلوع‌ خونین‌» رونمایی شد استقبال از جشن انقلاب با افتتاح و کلنگ زنی ۱۸۴۸ طرح عمرانی در آذربایجان غربی برگزاری همایش ملی قرض نیکو در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد/ همایش ملی قرض نیکو در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد دومین نشست هیئت امنای حساب ۱۰۰ امام (ره) شهرستان قیروکارزین مهندس ربیعی: ۵۰ میلیون نفر سهامدار فارس هستند هیچ زبانی به اندازه هنر و سینما رسا نیست  هم اکنون در دانشگاههای آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان ۳۲ هزار دانشجو مشغول تحصیل هستند تمام پیام های شهروندان از هر درگاهی قابل پیگیری است/ پنج روز، نهایت مدت پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به تماس های مردمی افزایش ۵۶ درصدی سود هر سهم سرمایه گذاری توسعه معادن وفلزات. ارائه خدمات درمان ۱۳ میلیاردی به زوجهای نابارور آذربایجان غربی پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون بالا در دادسرای عمومی و انقلاب استان بوشهر مرکز بهداشتی، درمانی و فوریت های پزشکی شهید سلیمانی شلمچه از هفته آینده فعال می شود/استقرار ۱۰ پایگاه موقت اورژانس در ایام اربعین حسینی در مرز شلمچه

0
مسئول بسیج ادارات و کارمندان فارس؛

برگزاری بیش از ٧٠٠ برنامه در هفته دولت توسط بسیج ادارات فارس

  • کد خبر : 62036
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴
برگزاری بیش از ٧٠٠ برنامه در هفته دولت توسط بسیج ادارات فارس
فارس_ مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس از برگزاری بیش از ٧٠٠ برنامه در هفته دولت و هفته قشر بسیج ادارات و کارمندان در سطح استان فارس خبر داد. 

گیتی آنلاین_ سرهنگ پاسدار شهرام قاسمی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت اظهار کرد: برنامه های محوری هفته دولت و هفته قشر در بسیج دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان فارس گفت: هفته دولت امسال مصادف شده با ایام اربعین حسینی خصوصا پیاده‌روی اربعین و مراسم سوگواری دهه آخر ماه صفر که در هفته دولت و هفته قشر بالغ بر ٧٠٠ برنامه برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه ۴٠ عنوان برنامه برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌هایی از قبیل برگزاری میزهای خدمت عمومی و تخصصی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار، برپایی مواکب و ایستگاه‌های خدمات‌رسانی در مسیر زائرین حسینی و همچنین هماهنگی خدمات رسانی به جاماندگان اربعین حسینی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت می‌توان اشاره کرد.

سرهنگ پاسدار شهرام قاسمی نشست‌های جهاد تبیین و نشست‌های زیست عفیفانه را از دیگر برنامه های هفته دولت و هفته قشر بسیج ادارات و کارمندان دانست و گفت: حفظ و انسجام و آموزش و توانمندسازی گردان‌های بیت المقدس و میدان تیر گردان‌ها از برنامه ها تخصصی رزمی در این هفته است.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان فارس با اشاره‌ به برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی «دومین کنگره ملی ۱۵هزار شهید سرافراز استان فارس» در آبان‌ماه ١۴٠٣، افزود: در این راستا به همت مدیران دستگاه‌های اجرائی و پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج کارمندی مراسمات یادواره شهدا و تجلیل و سرکشی از خانواده معظم شهدا و همچنین گلباران قبور مطهر شهدا به صورت هدفمند در سطح استان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان هدف از برگزاری برنامه های این هفته را نقش آفرینی موثر بسیج در کمک به کارآمدسازی دستگاه‌ها و تحول نظام اداری عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62036

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.