• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0

برگزاری رزمایش بسیج نوسازی مسکن بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 58727
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
برگزاری رزمایش بسیج نوسازی مسکن بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی
رزمایش بسیج نوسازی مسکن بازآفرینی شهری استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، گردهمایی رزمایش بسیج نوسازی مسکن بازآفرینی شهری با حضور مسولین قرارگاه بسیج سازندگی سپاه شهدای استان و نمایندگان گروه‌های جهادی به منظور هماهنگی و تببین برنامه های نوسازی مسکن در محلات هدف شامل بافت های فرسوده سکونتگاه‌های های غیر رسمی حاشیه شهری برگزاری شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این رزمایش گفت: یکی از سیاست ها و برنامه های دولت در توسعه مسکن آحاد مردم اجرای برنامه های بازآفرینی شهری به منظور نوسازی و بهسازی محلات هدف از جمله بافت فرسوده ،بافت های تاریخی و سکونت گاه های غیر رسمی و محلات حاشیه شهری است که جهت تحقق این برنامه ها تشویقات و تخفیفات متعددی به متقاضیان داده می شود.

دکتر رسول عطائی افزود:در راستای تبیین اهداف طرح و اطلاع رسانی عمومی در خصوص حمایت ها دولتی و تشویقات کم نظیر اجرای نوسازی مسکن در محله های هدف از توان و ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی استفاده می شود.

وی اظهارکرد: نوسازی و ایمن سازی ساختمان های بافت فرسوده و حاشیه شهری در قالب طرح نهضت ملی مسکن‌ با ارائه تشویقات ویژه برای متقاضیان جهت مقام سازی بناهای نا ایمن برای کاهش مخاطرات در بلایای طبیعی در دستور کار این طرح قرار دارد.

حیرانی مسول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه شهدای استان نیز از اعلام آمادگی نیرو های بسیج و گروهای جهادی جهت تبیین و اطلاع رسانی همگانی از مزایای این طرح خبر داد و افزود:گروهای جهادی با بهره مندی از جوانان بسیجی همیشه در کنار مردم بوده و آمادگی مشارکت در ساخت و اجرای نوسازی مسکن در محلات هدف طرح باز آفرینی شهری را دارد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.