• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
1

برگزاری سلسله کارگاه های اشتغال جوانان کارگاه آموزشی کارآفرین شو به صورت رایگان ویژه شهرستان ایرانشهر

  • کد خبر : 57798
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
برگزاری سلسله کارگاه های اشتغال جوانان کارگاه آموزشی کارآفرین شو به صورت رایگان ویژه شهرستان ایرانشهر
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای طرح های اشتغال پذیری و استعدادیابی شغلی جوانان، کارگاه آموزشی کارآفرین شو با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان ایرانشهر و مرکز مشاوره ایده پرداز ثروت آفرین پارسیان با حمایت مالی معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در محل سالن اداره کار و تعاون شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

گیتی آنلاین-به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، عباس شیبک اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های اشتغال پذیری و استعدادیابی شغلی جوانان، کارگاه آموزشی کارآفرین شو با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان ایرانشهر و مرکز مشاوره ایده پرداز ثروت آفرین پارسیان با حمایت مالی معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در محل سالن اداره کار و تعاون شهرستان ایرانشهر با حضور مهندس هادی عظیمی برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در این کارگاه آموزشی ۲۵ نفر از علاقه مندان ثبت نام و شرکت نموده. در این کارگاه به ماهیت کارآفرینی و هدف از کارآفرین شدن و خصوصیات یک کارآفرین و مراحل کارآفرینی و مهارت های مورد نیاز برای کارآفرین شدن به شرکت کنندگان آموزش داده شد .

وی بیان کرد: فراخوان های برنامه های حوزه جوانان استان در کانال معاونت امور جوانان استان به آدرس(https://eitaa.com/samanjavanan)
بارگزاری می شود و عموم جوانان علاقه مند در سراسر استان می توانند به طور رایگان از کارگاه های آموزشی معاونت امور جوانان بهره مند شوند.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=57798

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.