• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

برگزاری مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران نو‌نهالان و‌جوانان خوزستان در بندر ماهشهر

  • کد خبر : 59185
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
برگزاری مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران نو‌نهالان و‌جوانان خوزستان در بندر ماهشهر

به گزارش گیتی آنلاین خوزستان مسابقات رنکینگ بدمینتون، ویژه دختران استان خوزستان، به میزبانی هیئت شهرستان بندر ماهشهر در سه رده سنی دختران زیر پانزده، زیر سیزده و زیر یازده سال صبح روز جمعه ۵ مرداد درسالن چند منظوره پتروشیمی رازی ( سالن فجر) برگزار شد. در این مسابقات ۶۵ بازیکن نو‌جوان و نونهال از […]

به گزارش گیتی آنلاین خوزستان مسابقات رنکینگ بدمینتون، ویژه دختران استان خوزستان، به میزبانی هیئت شهرستان بندر ماهشهر در سه رده سنی دختران زیر پانزده، زیر سیزده و زیر یازده سال صبح روز جمعه ۵ مرداد درسالن چند منظوره پتروشیمی رازی ( سالن فجر) برگزار شد.

در این مسابقات ۶۵ بازیکن نو‌جوان و نونهال از شهر های اهواز،بندرماهشهر، آبادان، خرمشهر، دزفول، امیدیه و میانکوه حضورداشتند.

در رده سنی زیر یازده سال پانیا مقدم از امیدیه مقام قهرمانی این رقابت ها را کسب کرد و آنیسا صحرانورد از آبادان در جایگاه دوم ایستاد ، ملینا سید نور از اهواز و دریا قشقایی از بندرماهشهر مقام سوم مشترک را کسب نمودند.

در رده سنی زیر پانزده سال محیا شریفی از بندرماهشهر بر سکوی نخست و مهسا نیکان فر بندر ماهشهر سکوی دوم را از آن‌خود کرد و در ادامه آیلین هاتفی از بندر ماهشهر و دنیا مهبودی از ماهشهرمقام سوم مشترک این بازی ها شدند.

در رده سنی زیر سیزده سال، بهار بهرامی از میانکوه مقام قهرمانی ، الناز علوی از امیدیه نایب قهرمان ، اسرا انصاری و تبسم نظری هر دو از بندرماهشهر مشترکاً مقام سوم را کسب نمودند.

فرحناز کرمنژاد و فاطمه طالب نیا به عنوان سرداور و‌ کمک سرداور در این رقابت ها حضورداشتند و مریم کناری زاده ، لیلا حسینیان، صدیقه نوائی زاده، محبوبه تقی زاده، شهلا فاضلی، فاطمه رفاهی، غزاله تاجی،خدیجه جعفری و فرناز احمدی دیگر اعضای تیم داوری این مسابقات بودند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.