• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

از تندیس خیرین سلامت رونمایی شد افزایش ۵۰ درصدی صادرات از گمرکات آذربایجان غربی پاتوقی برای نقالان در حوزه هنری  بررسی و تصمیم گیری درباره مشکلات ۲۶ بنگاه اقتصادی و طرح های سرمایه گذاری در کارگروه رفع موانع تولید استان فارس بسیج اصناف به خوبی نقش خود را در راستای مأموریت ها ایفا می‌کند طرح کنترل و نظارت افزون بر۱۳۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان کهکیلویه و بویراحمد برنامه‌های مربوط به تشییع و خاکسپاری شهیدان والا مقام سروان “مهدی امینی مهر” و ستوان یکم “سیروس درخشان” را اعلام کرد. نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی «نقش نقره ای» اعلام همبستگی نظام سلامت ایران با مردم مظلوم فلسطین/ رایزنی برای اعزام تیم های درمانی ایران به غزه عقب‌ماندگی چهارساله پروژه جی‌نف در دو سال آینده جبران خواهد شد تاکنون موردی از آبله میمونی در ایران شناسایی نشده است هم افزایی منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و محیط زیست فسا برای کاهش آسیب های آتش سوزی کاه و کلش مزارع

1

برگزاری میز خدمت در روستای سیادک شهرستان زاهدان

  • کد خبر : 62557
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۰۳
برگزاری میز خدمت در روستای سیادک شهرستان زاهدان
همزمان با شروع هفته دولت با همت بسیج ادارات شهرستان زاهدان میز خدمت جهادی در روستای سیادک بخش مرکزی برگزار شد.

گیتی آنلاین-  همزمان با شروع هفته دولت با همت بسیج ادارات شهرستان زاهدان میز خدمت جهادی در روستای سیادک بخش مرکزی برگزار شد.

عدالت منش گفت: در این میز، مدیران شرکت توزیع برق،آب و فاضلاب ،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،آموزش و پرورش،جهاد کشاورزی،راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت گاز نیز حضور یافته و به بررسی مسائل و مشکلات مردم پرداختند.

فرمانده حوزه امام خمینی ره ادارات شهرستان زاهدان، تصریح کرد: با حضور شهرکی فرمانداری شهرستان زاهدان و معاونین فرمانداری و همچنین با بازدیدسرهنگ نکویی مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و مهمان ویژه سردار صنعتکاران مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در این میز خدمت، از نزدیک مشکلات مردم را مورد بررسی قرار گرفت.

عدالت منش افزود:مسائلی همچون .تعیین تکلیف هرچه زودتراسناد منازل(باتوجه به اینکه اراضی خریداری شده و تبدیل به منزل مسکونی شده این روستا اراضی کشاورزی بوده) برخوردادی موقتی کنتور برق ،مرتفع شدن مشکل آب شرب روستا،تاسیس مدرسه جدید با توجه به تعداد بالای ساکنین این روستا، اتمام هرچه سریعتر پروژه گاز رسانی روستا، و.‌‌.. در این میز مورد بررسی قرار گرفت .

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62557

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.