• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
4

برگزاری نشست تخصصی دانشگاه ارومیه و فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی

  • کد خبر : 33764
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
برگزاری نشست تخصصی دانشگاه ارومیه و فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی
هدف رفع نیازهای پژوهشی و علمی، نشست تخصصی دانشگاه ارومیه و فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، در ادامه سلسه نشست های تخصصی دانشگاه ارومیه با جامعه و صنعت، اینبار با هدف رفع نیازهای پژوهشی و علمی، نشست تخصصی دانشگاه ارومیه و فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه در این نشست ضمن تاکید بر ظرفیت های پژوهشی و علمی بالای دانشگاه ارومیه گفت: دانشگاه ارومیه از لحاظ اعضای هیات علمی، آزمایشگاه ها و تجهیزات هایتکی که دارد می تواند نقش مهمی در رفع نیازهای استان داشته باشد.

دکتر علیجانپور اظهار نمود: نشست های تخصصی با دانشگاه با جامعه و صنعت در این دوسال آثار بسیار مثبتی داشته است و دانشگاه در این
دو سال توانسته است بسیاری از مشکلات پژوهشی و علمی استان را رفع نمایید. تا جاییکه حجم قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه از ۳۸ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰، امسال فقط در این هفت ماهه نخست سال، به ۱۶۰ میلیارد ریال رسیده است. این نشان دهنده ارتباط خوب دانشگاه و صنعت و جامعه است.

سردار محمد احمدی فرمانده مرزبانی آذربایجان‌ غربی نیز در این جلسه ضمن اشاره به ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک استان آذربایجان غربی با کشورهای همسایه، گفت: در تمامی این مرز فرماندهی مرزبانی گسترش یگانی دارد و باید برای تقویت این مرزها با دانشگاه ارومیه به عنوان مرجعیت علمی استان همکاری نماییم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.