• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
0

برگزاری هشتیمن اردوی جهادی با ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره در شیراز

  • کد خبر : 56756
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
برگزاری هشتیمن اردوی جهادی با ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره در شیراز
فارس_ اردوی جهادی خدمات تخصصی مشاوره بمناسبت دهه امامت و ولایت در محله دهپیاله به همت بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز برگزار شد.

گیتی آنلاین_ محمدرضا جعفری مسئول بسیج دانشجویی این مرکز گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به نیاز سنجی که از محله دهپیاله انجام شد به همت اساتید برجسته مرکز علمی کاربردی سلامت دهکده سبز، بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی سلامت دهکده سبز و به مناسبت روز دانش آموز پایگاه ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و خدمات مشاوره در حوزه های ازدواج، اعتیاد، طلاق، خانواده، فرزندپروری و تحصیلی در حسینیه چهارده معصوم شیراز برگزار شد.

جعفری افزود: با توجه به استقبال و مشارکت خوب مردم سعدی از این پایگاه و اردوی جهادی یک روزه که از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ برگزار شد و تعداد ۶۵ نفر خدمات شماره و تعداد ۱۵ حواله بسته معیشتی تقدیم شد ، ارزیابی و برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات تخصصی مشاوره بصورت دائم در حال انجام است، تا بتوانیم بخشی از سهم خود در کاهش آسیب های اجتماعی نوپدید و موجود در این محله را کنترل و یا کاهش دهیم.

او ادامه داد: این اردوی جهادی که به نام شهید خدمت ، شهید آیت الله رئیسی نامگذاری شد.

به اهتمام دانشجویان جهادی و بسیجی این مرکز تعدادی ۱۵ حواله بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت تا ضمن دریافت اقلام معیشتی بخشی از مسئولیت اجتماعی خود را انجام داده باشند.

هشتمین اردوی جهادی دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز با هدف ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره ای در تمامی حوزه ها در حال دایر شده است تا با بهره گیری از پتانسیل اساتید بر جسته این مرکز وظیفه و رسالت اجتماعی خود را انجام و بتوانیم خدمتی هر چند کوچک به همشهریان شیرازی ارائه دهیم.

وی افزود: بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز، در هشتمین اردوی جهادی خود اعلام آمادگی کردند که با مشارکت شهرداری شیراز، پایگاه های مقاومت بسیج، ادارات، موسسات و نهادهای متقاضی چنین برنامه هایی را در سطح شیراز برگزار نماید.

وی در پایان گفت: به نوبه خود، از عموم دانشجویان و جامعه علمی و فرهنگی استان ، همچنین مردم فرهیخته خطه فارس دعوت می کنم تا در انتخابات حضور حماسی و پرشور داشته باشند تا بار دیگر حماسه ساز یک انتخاب سرنوشت ساز باشند و با حضوری پر شور و با گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و همراهانش برگ زرین دیگری را رقم بزنند و با انتخاب اصلح خود او را انتخاب نمایند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56756

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.