• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 18 September - 2024
0

برگزاری پویش ملی “دوشنبه‌های ورزش و کار” در زاهدان به مناسبت هفته تعاون

  • کد خبر : 64322
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
برگزاری پویش ملی “دوشنبه‌های ورزش و کار” در زاهدان به مناسبت هفته تعاون
زاهدان - پویش سراسری "دوشنبه‌های ورزش و کار" هم‌زمان با آغاز هفته تعاون در شرکت مینو شرق و نیروگاه گازی زاهدان، به میزبانی شرکت مینو شرق برگزار شد.

گیتی آنلاین-حسین سعیدیان رئیس هیئت ورزش کارگری استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار…. اظهار داشت: پویش ملی “دوشنبه‌های ورزش و کار” با هدف ارتقای سلامت جسم و روح کارگران، بر اساس دستور مقامات بالادستی جامعه کارگری، امسال به صورت رسمی بین شرکت مینو شرق و نیروگاه گازی آغاز شد.

وی افزود: این پویش به منظور توسعه و ترویج فرهنگ ورزش، با شعار “ورزش؛ نشاط؛ بهره‌وری” هر دوشنبه در بین کارگران و کارکنان شرکت‌ها و کارخانجات اجرا می‌شود و امید است که به‌صورت مستمر در تمامی مراکز ادامه یابد.

وی تصریح کرد: طبق دستورالعمل اجرایی وزارت و فدراسیون ورزش کارگری، تمامی شرکت‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی ملزم به همکاری با هیئت ورزش کارگری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ترویج ورزش همگانی، به ویژه ورزش صبحگاهی در جامعه کار و تولید هستند.

وی بیان کرد: در این پویش، در رقابت‌های طناب‌کشی، نیروگاه گازی مقام اول را کسب کرد. همچنین در بخش مچ‌اندازی، شرکت مینو شرق اول شد و در دارت بانوان نیز این شرکت به مقام نخست دست یافت.

وی گفت: با توجه به استقبال برخی از مدیران شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی، امید است که حضور بیشتر کارگران در این برنامه‌ها موجب رشد و ارتقای ورزش در جامعه کارگری شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=64322

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.