• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0
مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان فارس خبر داد:

برگزاری پیش رویداد جشنواره بین المللی چند رسانه ای میراث فرهنگی با عنوان کارگاه آشنایی با روش های اجرایی و مصالح نوین مرمت چوب در شیراز

  • کد خبر : 60011
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
برگزاری پیش رویداد جشنواره بین المللی چند رسانه ای میراث فرهنگی با عنوان کارگاه آشنایی با روش های اجرایی و مصالح نوین مرمت چوب در شیراز
فارس_ مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان فارس از برگزاری کارگاه آشنایی با روش های اجرایی و مصالح نوین مرمت چوب در شیراز خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی یکی از پیش رویداد های جشنواره بین المللی چند رسانه ای میراث فرهنگی است که فردا در شیراز برگزار می شود.

گیتی آنلاین_ محمد ثابت اقلیدی امروز ۱۵ مردادماه ۱۴۰۳ گفت: کارگاه آشنایی با روش های اجرایی و مصالح نوین مرمت چوب برای نخستین بار برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان فارس افزود: این کارگاه یک روزه با همکاری انجمن صنفی مرمتگران آثار تاریخی فارس و موزه تاریخ تجارت جندی شاپور در مجموعه فرهنگی و تاریخی حافظ برگزار می شود.

ثابت اقلیدی هدف از برگزاری این کارگاه را آموزش و ارتقای دانش مرمتگران و حفاظت بهتر با مصالح و روش های جدید در حوزه مرمت آثار دانست و افزود: این کارگاه آموزشی ویژه مرمتگران استان فارس می باشد.

گفتنی است سومین جشنواره بین المللی چند رسانه ای میراث فرهنگی امسال اواخر آبان ماه به میزبانی شیراز برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=60011

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.