• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2

برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان فارس

  • کد خبر : 24153
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان فارس
فارس_ مدیرکل صمت فارس گفت: تحقق شعار سال با اولویت احیا واحدهای راکد، تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام ، افزایش ظرفیت تولید و بهره گیری صحیح از امکانات و ظرفیت‌های موجود در بنگاه های اقتصادی صورت می پذیرد.

گیتی آنلاین_ سه شنبه سیزدهم تیرماه سالجاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری حمید رضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس و اعضا ء کارگروه در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

مدیرکل صمت فارس گفت گفت: پانصد و بیست و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان فارس برگزار شد.

در این جلسه مسائل و مشکلات تعداد ۲۵ بنگاه اقتصادی فعالیت در زمینه هیدرو کربن سبک و سنگین ، گندله سازی ، دامداری ، باند ، گاز و ماسک و … موضوعاتی در خصوص مهلت جهت رفع تعهد ارزی؛ درخواست زمین جهت پست برق، حق النظاره چاه آب؛ درخواست تسهیلات و بررسی موضوعات شرکت کارخانجات مخابراتی راه دور ایران و… پیگیری و گزارش انجام برخی مصوبات قبل مطرح و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک های عامل بررسی و تصمیمات لازم در رابطه با فراهم سازی شرایط برای ادامه فعالیت و رفع موانع آنها اتخاذ گردید.

حمیدرضا ایزدی با اشاره به‌کارگیری توان و ظرفیت بخش خصوصی در رشد اقتصادی توام با برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت افزود: تحقق شعار سال؛ مهار تورم و رشد تولید با اولویت احیا واحدهای راکد، تسریع و تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام تولیدی، افزایش ظرفیت تولید بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی و تثبیت و رشد اشتغال ، حمایت و کمک به توسعه ی صادرات محصولات انجام می پذیرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=24153

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.