• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

شناسایی بیش از ۶۸۸ هزار پرفشاری خون در «پویش ملی سلامت» تاکنون بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی برگزار شد/ تقدیر از ۲۰ برگزیده در بخش حقیقی و ۴۸ برگزیده در بخش حقوقی «لوتریا» بهترین فیلم جشنواره لس‌آنجلس شد بانک توسعه صادرات ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد «احمد» در مستندات یکشنبه و نسخه مرمت شده «در حال و هوای عشق» در سینماتک خانه هنرمندان ایران طرح سلامت خانواده در ۵ شهر استان بوشهر در حال اجرا است تقدیر از یک بانوی خبرنگار برای اولین بار در فارس به عنوان پژوهشگر برتر گزارش تصویری مجمع شرکت سرمایه گذاری ساختمان تهران حل مشکلات دارو و مطالبات پرستاران در اولویت قرار دارد/ تاکید بر گسترش ارتباطات بین المللی در حوزه سلامت مراجعه ۴ هزار و ۲۷۳ بیمار در ایام تعطیلات نوروز به اورژانس بیمارستان دیلم بازدید وزیر صمت و سرپرست هیات عامل ایمیدرو از نیروگاه شهید باکری سمنان دستیابی به اشتغال پایدار راهی مطمئن برای توانمندسازی جامعه هدف

0

بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری ایران طی سه دهه اخیر

  • کد خبر : 59528
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری ایران طی سه دهه اخیر
با مشارکت جمهوری خلق چین در قالب یک کنسرسیوم و همراهی شرکت‌های معتبر و متخصص ایرانی در کشور، در پروژه‌های گروه شرکت‌های پدیده شاندیز انجام خواهد شد. این اتفاق مهم در جریان امضای تفاهم‌نامه بین طرف چینی با مدیران ارشد شرکت پدیده در مشهد، وارد فاز مقدماتی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، دکتر حامد واعظ‌زاده، مدیرعامل شرکت پدیده، در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه به خبرنگاران اظهار کرد: «در قالب این توافق، طرف خارجی و شرکای ایرانی آن‌ها، ۱٫۵میلیارد دلار در زیرساخت‌های این صنعت جذاب که با تلاش بخش خصوصی ایران هدایت و راهبری می‌شود، سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اگر اختلال در تامین منابع اتفاق نمی‌افتاد، پروژه‌های پدیده سال‌ها پیش به پایان رسیده و در مسیر ارتقای داشته‌های گردشگری جمهوری اسلامی قرار می‌گرفت، ابراز امیدواری کرد که در یک بازه زمانی منطقی، ۹۰ هزار میلیارد تومان فاینانس در دسترس پروژه‌های متنوع این شرکت در شاندیز و کیش قرار گیرد.

مهندس واعظ با اشاره به مهلت مورد توافق برای انعقاد قرارداد، اعلام کرد: در سال آینده پروژه‌ها با سرعت به سمت تکمیل پیش خواهند رفت.

به گفته وی، با توجه به ارزش پروژه و مشارکت بانک صادرات به‌عنوان یکی از سهامداران، مانع خاصی در راه ارائه ضمانت‌نامه‌های لازم وجود ندارد.

شایان ذکر است با توجه به موقعیت ممتاز کیش به‌عنوان مقصد گردشگری فرهنگی و تفریحی و مشهد و شاندیز به‌عنوان مقصد زیارتی و درمانی گردشگران خارجی، با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، علاوه بر ارزآوری، فضای اقتصاد و اشتغال این مناطق نیز متحول خواهد شد.

وی در پایان از بنیان‌گذار و مدیران قبلی تشکر ویژه و همچنین از هیئت‌مدیره و مدیران فعلی جهت همکاری‌های صورت گرفته قدردانی نمود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59528

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.