• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

4

بسیج اصناف ظرفیتی مطلوب در تنظیم بازار

  • کد خبر : 42760
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
بسیج اصناف ظرفیتی مطلوب در تنظیم بازار
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر بیان کرد : بسیج صدای مردم است و شاهد هستیم در راستای رفع مشکلات شهروندان با جدیت برای رفع موانع ورود داشته اید.

گیتی آنلاین- سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر بیان کرد : بسیج صدای مردم است و شاهد هستیم در راستای رفع مشکلات شهروندان با جدیت برای رفع موانع ورود داشته اید.

منصور انصاری در ادامه گفت : خداوند را برای ایجاد شرایط خدمت گذاری در این استان شهید پرور شاکرم .

وی افزود : در سالیان اخیر از بسیج اصناف در تنظیم بازار بهره گرفته شد که ظرفیتی مطلوب برای مدیریت آن حوزه است و در شرایطی که دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال تفرقه ، جنگ داخلی و ضربه به نظام است با همدلی و همبستگی میان تمامی دستگاه های دولتی ، قضایی و نظامی قطعاً در اهداف خود موفق نخواهد بود .

انصاری در ادامه گفت : کار در تعزیرات حکومتی از این جهت که با تخلفات اقتصادی در گیر می باشد مهم و حساس است و از سپاه به این جهت که با نگاه دغدغه مند در کنار و همراه همکاران مجموعه ما در نیک شهر هستند تشکر داریم .

در این دیدار سرهنگ پاسدار حسین نکوئی اظهار داشت : سپاه پاسداران در تمامی صحنه ها حضور دارد و هر جا احساس کنیم که مردم حضورمان را نیاز داشته باشند ورود خواهیم کرد و از دستاوردهای نظام به هر صورت حفاظت خواهیم کرد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت : موضوعات معیشتی و اقتصادی مهم و بر همین اساس در کنار تعزیرات حکومتی هستیم و در یک مرحله اقدام تعاملی حدود ۱۷ واحد متخلف و ناقض قانون با دستور رییس شعبه تعزیرات حکومتی پلمب گردید .

وی افزود : خدمت در سیستان و بلوچستان که مردمانی صبور و متعهد دارد موجب افتخار است .

این مقام مسئول در پایان گفت : شاهد آن هستیم که برخورد با قاچاق سازمان یافته و با حجم و مقادیر بالا رها شده و به خرده ها پرداخته ایم و برای این موضوع باید چاره اندیشی شود و آمادگی داریم هر مأموریتی با نگاه خدمت به جامعه و شهروندان از سوی تعزیرات حکومتی ابلاغ شود را حضور داشته باشیم .

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=42760

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.