• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
5

بسیج ظرفیت استانها برای پشتیبانی ارائه خدمات به زائران در مشهد

  • کد خبر : 29866
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
بسیج ظرفیت استانها برای پشتیبانی ارائه خدمات به زائران در مشهد
معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران بارگاه رضوی در روزهای پایانی صفر، همه استانداریهای کشور با خراسان رضوی همکاری می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون امور فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، با تشریح تصمیمات جلسه کارگروه زیارت که به ریاست معاون اول ریاست جمهور در ۸ شهریور در تهران برگزار شد، افزود: در این جلسه وزیر کشور از تمامی استانداران خواست نسبت به حل مشکلات زواری که از استانشان به مشهد سفر میکنند، اهتمام لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: بر این اساس، بحث بسیج امکانات حمل و نقل و برگشت زائران دهه آخر صفر در مشهد، به استان مبدا واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به زوار علی بن موسی الرضا(ع) و همراهی با ارادتمندان امام هشتم از خدمات شیرین و لذتهای اخروی مدیران خراسان رضوی و مردم مشهد است، و در صورت مشاهده کمبود، از ظرفیت مرکز و یا استانهای دیگر هم کمک می گیریم.

انتهای پیام/

معاون استاندار خراسان رضوی، همراهی شهرداری تهران برای اختصاص اتوبوس، نانوایی سیار، حمام و سرویس بهداشتی سیار را از اقدامات خوب توصیف کرد و افزود: هدف ما زیارت معنوی شیفتگان امام رضا(ع) است و در همین زمینه، هرگونه نیازی به وزارت کشور منعکس می شود.

 

وی اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی انجام شده، لحظه های معنوی ۲۸ تا ۳۰ صفر در فضایی آکنده از عشق و ارادت به ساحت اهل بیت(ع) برگزار شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=29866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.