• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

«گَرگَروها» بلای جان محصولات و زمین های کشاورزی تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت تحقق شعار سال در سال جاری اجرای نمایش «عددهای نشده» تا ۱۸ اسفندماه تمدید شد تیر اندازی به میثم روزستان کاندیدای انتخابات بویر احمد دنا و مارگون در یاسوج خدمات بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرم بید بررسی شد نمایشگاه گروهی «تصنیف اثر» در گالری زرنا برگزار می‌شود/ نمایش ۳۵ اثر در ۷ رشته هنری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان غربی: پویش برکت‌الحسین در آذربایجان غربی اجرا می‌شود روان و بی‌لکنت از اسرار مگوی مهاجران/ قهوه ترک چگونه مخاطب را جلب کرده؟ برگزاری مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران نو‌نهالان و‌جوانان خوزستان در بندر ماهشهر «یاماها ۱۰۰۰» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود فعالیت ۱۳٠ آشپزخانه طبخ و توزیع غذای گرم در پویش اطعام و احسان حسینی(ع) در آذربایجان غربی منوچهر صهبائی رهبر ارکستر سمفونیک تهران شد

0

بلند ترین المان جنوب استان در فلکه ورودی شهر سراوان ساخته می شود

  • کد خبر : 58098
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۳۴
بلند ترین المان جنوب استان در فلکه ورودی شهر سراوان ساخته می شود
فرماندار سراوان گفت:بلند ترین المان جنوب استان با ۲۱ متر ارتفاع در فلکه ورودی شهر سراوان ( فلکه مرحوم مولوی حسین پور ) در حال ساخت و نصب خواهد شد.

گیتی آنلاین-فرماندار سراوان گفت:بلند ترین المان جنوب استان با ۲۱ متر ارتفاع در فلکه ورودی شهر سراوان ( فلکه مرحوم مولوی حسین پور ) در حال ساخت و نصب خواهد شد.

مجتبی شجاعی گفت : با همت شهرداری و شورای شهر سراوان و بنا به تصمیم اتخاذ شده ، بلندترین المان جنوب استان با ۲۱ متر ارتفاع در ورودی شهر نصب و همجنین چراغهای جدید بلوار منتهی به این فلکه از سمت شهر نیز تعویض و زیباسازی گردیده است که جا دارد از تلاش‌های شهردار و شورای شهر تقدیر نمود .

وی گفت:تامین روشنایی ۳ بلوار اطراف بیمارستان ایرانمهر مصوب گردیده و به زودی بعد از خریداری پایه چراغهای بلوار توسز شرکت برق استان در این سه بلوار نصب می شوند.

شجاعی گفت : در بحث روشنایی معابر و تعویض چراغهای برق هم ۱۰ میلیارد ریال از منابع شرکت توزیع برق به خرید لامپ و تفویض لامپهای سوخته اختصاص یافته که به محض خروج از پیک گرما ، ام هم اجرایی می‌ شود

وی ادامه داد :تکمیل و ادامه روشنایی بلوار مرحوم مولوی ساداتی، مسیر فرودگاه و بلوار شهید میرمرادزهی تا پایان تابستان از محل اعتبارات وزارت راه اجرایی می‌ شود.

شجاعی در پایان ضمن تقدیر از مدیران و دست‌اندرکاران دولتی ، از عموم مردم و شهروندان خواست در نگهداری و مراقبت از اموال بیت المال بالاخص در حوزه شهری کوشا باشند .

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58098

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.