• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

واگذاری بیش از ۵ هزار هکتار از اراضی ملی سیستان‌ و بلوچستان جهت اجرای طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی اهدای تجهیزات پزشکی به ارزش ۵ میلیارد ریال به دو پایگاه اورژانس فراشبند پاسخ به ابهام مطرح شده درباره وعده ساخت مسکن در مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری مشهد میزبان برنامه‌های “شمس کرامت” و “ریحان‌شهر” در دهه کرامت «یک حضور»؛ مستندی پرتره از زنده‌یاد جعفر والی / چرا بزرگان را فراموش کرده‌ایم؟ شبکه پستی در مسیر هوشمندسازی کسب و کار است مرکز آموزش فنی‌ و حرفه‌ای مریوان مرکز آموزش بین‌المللی شود بازگشت به تحصیل ۱۸۵ دانش آموز بازمانده از تحصیل ناحیه سه شیراز به مدارس و مراکز مهارت آموزی «دختری با لباس ارغوانی» به ایستگاه آخر رسید پاکسازی طبیعت شهرستان مرودشت با مشارکت هنرمندان و خانه محیط زیست بخش کامفیروز  اولین شهرک صنعتی بخش خصوصی دانش بنیان در ارسنجان تاسیس شود زمینه برای خانه هوشمند در لرستان با اجرای فیبر نوری مهیاست

3
از ۱۲ دی ماه سال جاری؛

بلیت‌فروشی «تروما» در ایران‌کنسرت آغاز شد

  • کد خبر : 39825
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
بلیت‌فروشی «تروما» در ایران‌کنسرت آغاز شد
بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به تهیه‌کنندگی حمید نیلی و کارگردانی احمد سلیمانی از سه‌شنبه دوازدهم دی ساعت ۱۴ در سایت ایران‌کنسرت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی پروژه، بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به تهیه‌کنندگی حمید نیلی و کارگردانی احمد سلیمانی از سه‌شنبه دوازدهم دی ساعت ۱۴ در سایت ایران‌کنسرت آغاز شد.

احمد کاوری، ایوب آقاخانی، مجید رحمتی و رُزا بیات بازیگران نمایش «تروما» هستند.

«تروما»؛ پیش از این با نام «ژنرال» به مخاطبان معرفی شد، این نمایش براساس یک ایده گروهی و با همراهی ایوب آقاخانی به عنوان سرپرست نویسندگان به رشته تحریر درآمده است.

ای نمایش از ۱۲ دی ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

حمید عامری (طراح صحنه و لباس)، فراز مقدم (طراح نور)، مرجان اسمعیلی(دستیار کارگردان ) ، محمد علیخانی (طراح جلوه‌های میدانی)، آیدا سلیمانی (طراح صدا و موسیقی)، محمد موحدنیا (طراح لوگو و گرافیک) و شروین عقیلی (ویدئوآرت) نیز از دیگر عوامل این نمایش هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت روزهای نخست این اثر نمایشی که محصول مکتب حاج قاسم با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و به مناسبت بزرگداشت شهادت سردار دل‌ها تولید شده است به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.