• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

بمناسب #روز خانواده اولین همایش و جشن تکریم از بازنشستگان در شهرداری کلاچای رقم خورد

  • کد خبر : 25352
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
بمناسب #روز خانواده اولین همایش و جشن  تکریم از بازنشستگان در شهرداری کلاچای رقم خورد

‍به مناسبت #روز_خانواده و تکریم بازنشستگان همایش و جشن بزرگ تجلیل از #بازنشستگان_شهرداری_کلاچای روز جمعه در محل پارک ساحلی شهرداری کلاچای با استقبال گرم و پرشور مردم و مسئولان  همراه با اجرای ویژه برنامه های متنوع، شاد و مفرح از سوی هنرمندان صدا و سیمای گیلان  ،که لحظات شادی را برای مردم رقم زدند،برگزار شد. […]

به مناسبت #روز_خانواده و تکریم بازنشستگان همایش و جشن بزرگ تجلیل از #بازنشستگان_شهرداری_کلاچای روز جمعه در محل پارک ساحلی شهرداری کلاچای با استقبال گرم و پرشور مردم و مسئولان  همراه با اجرای ویژه برنامه های متنوع، شاد و مفرح از سوی هنرمندان صدا و سیمای گیلان  ،که لحظات شادی را برای مردم رقم زدند،برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای در این همایش بازنشستگان را گنجینه و سرمایه ارزشمند جامعه دانست که همواره باید مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.
کامران علیپور کلایه همچنین بر لزوم حفظ شان و کرامت بازنشستگان تاکید کرد.

امام جمعه موقت کلاچای هم در این همایش ضمن قدردانی از بانیان و دست اندرکاران برگزاری این مراسم که فضای نشاط و مفرح برای مردم فراهم کردند افزود:
کار شما عزیزان در مجموعه مدیریت شهری و شورا ستودنی است و نشان دادید خدمتگزار شایسته ای برای مردم فهیم، نجیب و قدرشناس کلاچای هستید.
دکتر رشاد شهردار کلاچای هم در این همایش با تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان از راه اندازی #دفتر_کانون_بازنشستگان شهرداری به همت شهرداری و شورا در محل شهرداری طی هفته آینده خبر داد.
شهردار کلاچای  همچنین از حضور گرم و پرشور مردم فهیم و نجیب کلاچای در جشن باشکوه تجلیل از بازنشستگان شهرداری قدردانی و آن را نشان از حسن اعتماد مردم به مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کلاچای اعلام کرد.  وی در ادامه به ارائه عملکرد یک‌ساله  شهرداری پرداخت و گفت:همه میدانیم بحث آسفالت معابر یکی از دغدغه های شهروندان است و الحمدالله در ۴ ماه گذشته و با مساعد بودن هوا توانستیم ۱۵ کوچه خاکی را به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و ۲ روکش آسفالت بطول ۵۵۰۰متر را آسفالت نماییم.شهردار کلاچای همچنین بازگشایی معابر،شن ریزی کوچه ها و تعویض ست ورزشی در پارک مسافر را از اقدامات دیگر شهرداری برشمرد و افزود:تعویض و تجهیز ست ورزشی پارک ساحلی در حال انجام است و انشاا…با طرح مطالعاتی که انجام شده استارت استخر بزرگ شهر کلاچای در آینده نزدیک زده خواهد شد و همچنین افتتاح پارک شهدای سلامت که کلنگ آن زده شده تا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

محسن رنجکش  از بازنشستگان شهرداری کلاچای هم از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای که برای اولین بار چنین همایشی با  این همه شور و شعف بوجود آوردند تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است در پایان بخش این همایش و جشن بزرگ ، لوح یادبود به صورت نمادین به تعدادی از بازنشستگان شهرداری کلاچای اهدا شد و  همچنین به پنج نفر برابر قرعه کشی کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا گردید.

در این مراسم اشکان هاشم زاده عضو شورای اسلامی شهر کلاچای و نماینده این شورا در شهرستان رودسر حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=25352

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.