• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
3

بهره مندی بیش از ۶ هزار خانوار از ۱۹۳۲پروژه روستایی عشایری

  • کد خبر : 43154
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
بهره مندی بیش از ۶ هزار خانوار  از ۱۹۳۲پروژه روستایی عشایری
مسئول کمیته روستایی و عشایری چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سیستان وبلوچستان، گفت: با بهره برداری 1932پروژه بیش از ۶ هزار خانوار روستایی و عشایری خواهند شد.

گیتی آنلاین- مسئول کمیته روستایی و عشایری چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سیستان وبلوچستان، برنامه های شاخص این کمیته در دهه فجر ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

سیدعبدالحسین سجادی گفت: در دهه فجر امسال از بهره برداری ۱۹۳۲ پروژه بخش کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی، آب و فاضلاب روستایی، تجهیز و نوسازی مدارس، شرکت توزیع برق، راهداری و حمل و نقل جاده ای، علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر، بنیاد مسکن، اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و افزود: با بهره برداری این طرح ها بیش از ۶ هزار خانوار روستایی و عشایری از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان بیان کرد: برگزاری مسابقات قرآن کریم، تشکیل ستاد مردمی در دهستان های پر جمعیت، نشست مردم با مسئولان‌ و تبيين گفتمان اسلامی، واکسیناسیون رایگان دام و طیور و ارائه خدمات پزشکی رایگان از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

وی گفت: برپایی نمایشگاه های توانمندی زنان روستایی، نواختن زنگ انقلاب، برپایی جشنواره های صیادی و پخت آبزیان، برگزاری بازهای ورزشی بومی و محلی، دیدار و تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، راه اندازی روستا بازار در مناطق روستایی و عشایری سطح استان را از عمده برنامه های این کمیته در دهه فجر سال جاری برشمرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=43154

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.