• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
4

به جای حذف نیروهای کرد اهل سنت پیگیر مطالبات مردم باشید

  • کد خبر : 22226
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
به جای حذف نیروهای کرد اهل سنت پیگیر مطالبات مردم باشید
در تاریخ بیستم خرداد ماه جاری اقای فتحی نماینده سنندج کامیاران دیواندره در صحن علنی مجلس در اقدامی غیر حرفه ای و متناقض با شان و جایگاه نماینده و در تعارض کامل با منافع و مطالبات مردم کردستان خطاب به معاون رییس جمهور می گوید (لطفا رییس سازمان مدیریت کردستان که فردی بومی است را برکنار کرده و کسی از جنس خودتان برای کردستان منصوب کنید) این در حالی است که تعداد مدیران کرد اهل سنت از شمار انگشتان دو دست نیز کمتر می باشد.

به گزارش گیتی آنلاین کردستان ، پرسشی از اقای فتحی این روزها توسط فعالان اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی ، مدنی و زیست محیطی مطرح است این است که پس از مدتها غیبت نامبرده در حالیکه روزهای سختی بر این مردم گذشته است و انباشت مطالبات مردمی از حد فزون شده است چه چیزی پس پرده نهان است که به انواع ترفندها می خواهد آن چند نیروی کورد را هم حذف نماید.

 

تریبون صحن علنی مجلس هر چند ماه یکبار در اختیار نماینده قرار می گیرد ایا شایسته است به جای بیان مشکلات مردم و ارایه راهکار برون رفت این فشارها بر مردم و توسعه استان تمام تلاشتان حذف نیروهای کورد و جایگزینی انان با نیروهای غیربومی باشد.

 

آقای فتحی نماینده محترم لطفا به صف مردم برگردید و مقابل خواست و مطالبات مردم نایستید که این خلاف سوگندی است که یاد کرده اید.

شهاب ناصری

رییس اتاق اصناف مرکزاستان کردستان

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=22226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.