• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

برگزاری بزرگترین سلسله همایش های سرمایه گذاری منطقه ای و شهرستانی در استان فارس بازدید مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان در خاش سه فیلم کوتاه در «یک سه‌شنبه کوتاه» نمایش داده می‌شود افتتاح و بهره برداری از ۹ طرح هادی در ارومیه نوسازی خطوط معاینه فنی خودروهای سبک مرکز معاینه فنی شماره یک شیراز  تنها ۴۶ درصد از کودکان شهرستان دیلم از شیر مادر استفاده می‌کنند تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری فارس در دستور کار است جهش تولید در شهرک صنعتی چرمشهر مشهد بدون جاده دسترسی و با کمبود زیرساختها انجام نخواهد شد پایان دهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری فارس با تجلیل از برگزیدگان علمی استان رابطه هنرمند و امر معنادار زندگی/ فیلم «گاو»، حق بزرگی به گردن تاریخ سینمای ایران دارد/ در ناتورالیسم، فیلمساز مقهور واقعیت است تالار وحدت میزبان «ژنرال» خواهد شد تاکیدات آیت الله رئیسی بر عدالت در حوزه سلامت باعث تحول در پزشکی شد

0
اجرای پویش اطعام غدیر در کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت ولایت باسعادت مولی الموحدین، حضرت علی (ع)، پویش اطعام غدیر و ضیافت علوی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

  • کد خبر : 55905
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۲۲
به مناسبت ولایت باسعادت مولی الموحدین، حضرت علی (ع)، پویش اطعام غدیر و ضیافت علوی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
از عید قربان تا عید غدیر- تاکنون بیش از ۱۶هزار پرس غذای گرم از طریق مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد استان طبخ، تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

اجرای پویش اطعام غدیر در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
به مناسبت ولایت باسعادت مولی الموحدین، حضرت علی (ع)، پویش اطعام غدیر و ضیافت علوی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای پویش اطعام غدیر در دهه ولایت و امامت، در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اجرای پویش اطعام غدیر و ضیافت علوی برگ زرین دیگری از عملکرد جهادی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: در راستای اجرای پویش غدیر و اطعام علوی به مناسبت دهه ولایت و امامت –از عید قربان تا عید غدیر- تاکنون بیش از ۱۶هزار پرس غذای گرم از طریق مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد استان طبخ، تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

مبشری با اشاره به اینکه این پویش همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: درگاههای مشارکتی از جمله شماره کارت ۶۰۳۷ ۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ و شماره کارت های مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد و کد #۰۷۴*۸۸۷۷* جهت دریافت مساعدت خیرین و نیکوکاران معرفی می گردد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=55905

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.