• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
3

به همت فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:ارزش اراضی رفع تصرف شده افزایش یافت

  • کد خبر : 32768
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
به همت فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:ارزش اراضی رفع تصرف شده افزایش یافت
فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده به بیش از ۷ هزار و ۳۷۹ میلیارد ریال رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده در این استان به همت یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی طی امسال ۷ هزار و ۳۷۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

علیرضا صفرپور اظهار کرد: با این آمار ۳۱۱ هزار و ۲۱۷ مترمربع از اراضی ملی و دولتی طی امسال در این استان در قالب ۱۸۲ پرونده فوری شناسایی و رفع تصرف شد.

وی با اشاره به روند اجرای آمار اجرای احکام قضایی نیز ادامه داد: در این مدت برای ۲۲۹ هزار و ۹۶ مترمربع از اراضی تصرفی نیز در قالب ۲۲ مورد حکم رفع تصرف صادر شده است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: ارزش ریالی احکام رفع تصرف شده ۹۲۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

صفرپور اظهار کرد: جلوگیری از هرگونه اخلال، تصرف، تجاوز، ایجاد مزاحمت، ممانعت از ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی ملی و دولتی و برخورد با متخلفان و زمین‌خواران و معرفی آنها به مراجع قضایی از وظایف مهم این یگان است.

وی یادآور شد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان‌غربی از سال ۱۳۹۵ در ۱۴ شهرستان تشکیل شده و سامانه ارتباط مردمی ۱۶۵۶ آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی از تخلفات، تعرض و تصرف اراضی ملی و دولتی است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.