• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

اجلاس معاونان بهداشت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی آغاز شد/ گزارش اقدامات صورت گرفته در برنامه ملی سلامت خانواده و پویش ملی سلامت مرتفع ترین و قدیمیترین برج دوران میراث صنعتی استان کردستان در بی خبری میراث فرهنگی استان کردستان تخریب شد! یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در هند و آمریکا حضور پرشور کارکنان صنعت آب و برق استان فارس در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بازدید سرزده مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات وزارت بهداشت از بیمارستان حضرت زینب(س) مظلومیت حادثه دیدگان و جنایت ظالمان ثبت شود آغاز حراج پاییزی شماره‌های رند همراه اول تسهیلات ویژه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای متقاضیان ثبت‌نام در پیش‌فروش محصولات ایران خودرو نگارخانه بهارک آثار نقاشی مریم میرداوود را مرور می‌کند بیش از ۲۱۰۰ هکتار گندم و جو در شهرستان زاهدان کشت شده است کوچ پاییزه عشایر استان فارس از ۱۵آبان ماه اعلام شد اولویت بانک ملی ایران،خروج از بنگاه داری و واگذاری اموال و دارایی های مازاد بانک

1

بیش از شش هزار روحانی در خدمت زائرین

  • کد خبر : 59350
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
بیش از شش هزار روحانی در خدمت زائرین
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در خراسان رضوی، از تدارکات گسترده برای پیاده‌روی اربعین امسال خبر داد و گفت: بیش از شش هزار روحانی در نقش‌های مختلف به زائرین خدمات فرهنگی و مذهبی ارائه خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، حجت‌الاسلام حسین احمری، امروز در نشست خبری مشایه ویژه عرضه لوازم پیاده روی اربعین وموکبها  که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی برگزار شد ، بر اهمیت این مسیر مقدس، آرزوی موفقیت و حضور پرشور همه عاشقان امام حسین (ع) را داشت و اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین فرصتی است که هیچ چیز دیگری جایگزین آن نمی‌شود و لذت و معنویت این سفر قابل قیاس با هیچ تجربه دیگری نیست.

وی افزود: امسال نیز مقدمات و امکانات لازم برای این سفر فراهم شده و تلاش شده است تا شرایط مناسبی برای زائرین ایجاد شود.

حجت‌الاسلام احمری از تشکیل کمیته فرهنگی برای سازماندهی برنامه‌های اربعین خبر داد و گفت: «ما بیش از ۶ هزار روحانی را در نقش‌های مختلف برای ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی به زائرین در مسیر نجف به کربلا مستقر کرده‌ایم.

وی همچنین به هماهنگی‌های انجام شده با مساجد سطح خراسان بزرگ اشاره کرد و افزود:در روز اربعین، برنامه‌های ویژه‌ای در تمامی مساجد استان برگزار خواهد شد.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در خراسان رضوی اضافه کرد: با صداوسیما و شهرداری نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا فضای شهر مشهد و سایر شهرها به مناسبت اربعین حسینی مزین شود و برنامه‌های متنوعی از رسانه‌ها پخش کرد.

احمری همچنین از برنامه‌های آموزشی برای روحانیون و زائرین خبر داد و گفت: جمع زیادی از روحانیون در حال آموزش هستند تا در مسیر پیاده‌روی اربعین به زائرین خدمات ارائه دهند.

وی تاکید کرد: تمامی نهادها و سازمان‌های مرتبط، از جمله سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی، در این برنامه‌ها همکاری فعال دارند.

در پایان، حجت‌الاسلام احمری اظهار امیدواری کرد:  با همکاری و تلاش همه نهادها و مردم، امسال نیز پیاده‌روی اربعین به بهترین شکل ممکن برگزار شود و همه زائرین بتوانند از این فرصت معنوی بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59350

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.