• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
1
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خبر داد؛

بیش از ۱۲۰ هزار دشتستانی مراقبت‌های بهداشتی در یک سال گذشته دریافت کرده‌اند/ بهره‌برداری از ۶ پروژه عمرانی در طی یک سال گذشته

  • کد خبر : 48493
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۴۱
بیش از ۱۲۰ هزار دشتستانی مراقبت‌های بهداشتی در یک سال گذشته دریافت کرده‌اند/ بهره‌برداری از ۶ پروژه عمرانی در طی یک سال گذشته
بوشهر_ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در طی یک سال گذشته بیش از ۱۲۰ هزار نفر خدمات بهداشتی دریافت کرده‌اند.

گیتی آنلاین_ دکتر ماریا خویشدوست در حاشیه اردوی راهیان پیشرفت که در بخش ارم و بوشکان دشتستان با حضور رسانه‌ها برگزار شد، افزود: هدف ما از این بازدیدها بیان عملکرد حوزه بهداشت و درمان در دو بخش ارائه مراقبت‌های بهداشتی و پروژه‌های عمرانی بخصوص در بخش‌های کمتر توسعه‌یافته و کم برخوردار شهرستان است.

وی بیان کرد: خوشبختانه با اهتمام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئولین شهرستان، نوسازی و احداث پروژه‌های عمرانی سرعت بیشتری پیدا کرده به‌طوری‌که در حال حاضر ۱۴ پروژه در دو بخش بهداشت و درمان در حال احداث است.

خویشدوست همچنین بیان کرد: در سال گذشته، ۶ پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد از ساختمان‌های حوزه بهداشت قدمتی کمتر از ۲۰ سال دارند و نوسازی شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: در هفته ملی سلامت، عملیات اجرایی ۳ پروژه عمرانی پانسیون پزشکان مرکز خدمات جامع سلامت دالکی و رود فاریاب و همچنین پایگاه سلامت شهید فرهی با اعتبار ۱۱۰میلیارد ریال و زیربنا ۴۲۹ مترمربع آن‌ها آغاز می‌شود.

ماریا خویشدوست اظهار کرد: ارائه خدمات تخصصی پزشکی و بالینی رایگان بخصوص در مناطق کم برخوردار از اولویت‌های شبکه بهداشت و درمان دشتستان است و در طی یک سال گذشته، در حدود ۱۰ هزار و ۲۳۰ نفر در ۱۱ اردوی جهادگران سلامت از خدمات تخصصی و بالینی رایگان بهره‌مند شده‌اند.

خویشدوست همچنین گفت: اجرایی کردن برنامه سلامت خانواده با پزشکی ارجاع یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال گذشته بود که در شهر برازجان اجرایی شد که تاکنون به بیش از هزار و ۲۵۰ نفر در قالب این برنامه، خدمات ارائه نموده‌اند و ۳۷ پایگاه سلامت ایجاد کرده‌ایم

در اردوی راهیان پیشرفت؛ رسانه‌های دشتستان از مراکز خدمات جامع سلامت طلحه؛ کلمه، بوشکان، دهرود سفلی؛ تنگ ارم و رود فاریاب بازدید کردند و از کارکنان بهداشتی شاغل در این مراکز و بهورزان خانه‌های بهداشت توسط بخشداران و شوراهای دو بخش ارم و بوشکان تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=48493

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.