• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0

بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای به ۵ شهرداری سراوان اختصاص یافت

  • کد خبر : 58106
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۴۳
بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای به ۵ شهرداری سراوان اختصاص یافت
مجتبی شجاعی گفت:در کمیته برنامه ریزی شهرستان ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار پس از دو سال وقفه در توزیع اعتبارات شهرداری ها در کمیته های برنامه ریزی ، به شهرداری‌های پنج‌گانه شهرستان توزیع شد.

گیتی آنلاین-مجتبی شجاعی گفت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار پس از دو سال وقفه در توزیع اعتبارات شهرداری ها در کمیته های برنامه ریزی ، به شهرداری‌های پنج‌گانه شهرستان توزیع شد.

وی گفت :۸۰ میلیارد ریال ویژه ساماندهی بوستان‌های شهری به شهرداری سراوان و بین ۳۰ تا ۴۰ میلیارد ریال برای ساماندهی و زیباسازی ورودی هر کدام از شهرهای گشت ،اسفندک ، سیرکان و محمدی اختصاص پیدا کرده است .

شجاعی گفت :مبلمان شهری ، زیباسازی سیما و منظر فضای شهری ، جمع آوری زباله و پاکسازی شهری ، آسفالت معابر اصلی و فرعی ، پیاده روسازی و روشنایی بلوارهای شهر ، ایجاد ،حفظ و نگهداری اماکن گردشگری و پارک‌ها و بوستان‌های شهری ، ساماندهی سکونتگاههای غیر رسمی و بافت‌های فرسوده ، حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری و… از جمله اولویت‌های شهری شهرستان است.

فرماندار سراوان ادامه داد :الحمدلله در شهر سراوان اقدامات خوبی از جمله نهضت آسفالت و بهسازی و نوسازی میادین شهری ، ساخت‌نمادها و…آغاز گردیده است که نتیجه همت بلند شهرداری و شورای شهر سراوان می‌باشد که قطعا این اقدامات ضمن ایحاد رضایتمندی و اقبال مردمی ، زمینه پیگیری تامین و توزیع اعتبارات مطلوبتر از سوی مسوولین استانی ، فرمانداری و نماینده محترم را نیز فراهم خواهد آورد ، از طرفی در چهار شهرداری دیگر هم فعالیت‌های عمرانی با قوت و قدرت ادامه دارد و عملکرد شهرداران شهرستان مجموعا قابل قبول است و این در حالی است که امکانات شهرداری‌ها متناسب با نیازهای شهرستان نیست و کمبود ماشین آلات و… در شهرداری‌ها وجود دارد .

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58106

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.