• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
3

بیش از ۷۴ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در حوزه کشاورزی پرداخت شد

  • کد خبر : 42575
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
بیش از ۷۴ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در حوزه کشاورزی پرداخت شد
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، تعداد ۴۹ طرح در سامانه مشاغل خانگی ثبت و مبلغ ۷۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات جذب شده است.

گیتی آنلاین-معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به راه اندازی سامانه مشاغل خانگی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون، تعداد ۴۹ طرح در سامانه مشاغل خانگی ثبت و مبلغ ۷۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات جذب شده که زمینه اشتغال ۸۲ نفر را فراهم کرده است.

محمدحسن یادگارزایی هدف از راه اندازی این سامانه را معرفی و حمایت از بهره برداران و تولید کنندگان اعلام کرد و افزود با جذب تسهیلات زمینه توسعه مشاغل خانگی فراهم می‌شود.

یادگارزایی شهرستان های پیشرو در جذب تسهیلات را مهرستان با جذب ۷ طرح و اشتغال ۱۹ نفر ،هامون با جذب ۴ طرح و اشتغال ۱۶ نفر، زاهدان با جذب ۱۱ طرح واشتغال ۱۱ نفر و سیب و سوران با جذب ۶ طرح و اشتغال ۶نفر نفر حائز رتبه های برتر در استان معرفی کرد.

وی تصریح کرد:با تایید ۳ طرح دیگر در کارگروه ساماندهی مشاغل خانگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تا پایان سال با هدف ساماندهی و حمایت از طرح های پشتیبان پیش بینی می شود که میزان اشتغال به بالای ۱۰۰ نفر و جذب تسهیلات به حدود ۱۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

گفتنی است جذب تسهیلات حوزه کشاورزی در دو ماه گذشته از رشد ۸۱ درصدی برخوردار می باشد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=42575

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.