• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
0
ثبت نام سرویس مدارس در مشهد:

بیش از ۷۵۰۰ دستگاه تاکسی آماده خدمت

  • کد خبر : 56218
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
بیش از ۷۵۰۰ دستگاه تاکسی آماده خدمت
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: طرح سپند سرویس مدارس برای بیش از ۷۵۰۰ دستگاه تاکسی جهت ارائه خدمات حمل و نقل دانش‌آموزان در سال جاری اجرای می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، مرتضی چایچی، در نشست خبری طرح سامانه سپند که امروز در محل شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد:  طرح سپند سرویس مدارس با مشارکت ۷۵۰۰ دستگاه تاکسی در مشهد به اجرا درآمده است و والدین تا تاریخ ۱۵ تیرماه فرصت دارند تا برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

به گفته وی، با توجه به اینکه سال اول اجرای آیین‌نامه جدید سرویس مدارس است، سازمان تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود را برای ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموزان به کار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد، تصریح کرد: تعداد دستگاه‌های تاکسی بر اساس تقاضای ثبت‌نام افزایش خواهد یافت.

چایچی بیان کرد: آیین‌نامه جدید سرویس مدارس که در ۳۸ ماده تدوین شده است، تغییرات چشمگیری را در ارائه خدمات به دانش‌آموزان به ارمغان آورده است.

وی گفت: بر اساس این آیین‌نامه جدید، صدور گواهی صلاحیت بر عهده شهرداری قرار دارد و والدین می‌توانند از طریق سامانه سپند به راحتی برای ثبت‌نام فرزندان خود اقدام کنند.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد، عنوان کرد: این سامانه از مزایایی مانند مراجعه غیرحضوری و ثبت‌نام در فرصتی کوتاه برخوردار است. همچنین، والدین می‌توانند به وسیله GPS گوشی، موقعیت مکانی فرزندان خود را رصد کرده و در صورت لزوم، تردد ناوگان را نیز پیگیری کنند.

چایچی گفت: به طور مفصل در آیین‌نامه جدید، شرایطی نیز برای به کارگیری ناوگان تعیین شده است. بر اساس این شرایط، بررسی سلامت خودروها و معاینه فنی قبل از بهره‌برداری از آنها اجباری است. همچنین، خودروهایی که از نظر ظاهری نظم داشته باشند، قابل قبول خواهند بود.

 

وی عنوان کرد: هزینه‌های مالی سرویس مدارس در حال بررسی برای امکان پرداخت اقساطی هستند. در صورتی که در ابتدای ثبت‌نام، اطلاعات والدین دانش‌آموزان به طور کامل ثبت نشود، این اقدام ناموفق خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56218

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.