• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2
درنخستین روز از هفته منابع طبيعي؛

بیش از ۲ هزار و ۷۰۰هزار اصله نهال در پادگان امام علی(ع) غرس شد

  • کد خبر : 44619
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
بیش از ۲ هزار و ۷۰۰هزار اصله نهال در پادگان امام علی(ع) غرس شد
فارس_ با همکاری بسیج سازندگی بیش از 2 هزار و 700هزار اصله نهال در پادگان امام علی(ع) غرس شد.

گیتی آنلاین_ همزمان با اولین روز از هفته منابع طبيعی مراسم کاشت نهال با همکاری بسیج سازندگی و با حضور سردار یدالله بوعلی فرماندهی سپاه فجر استان فارس، مدیر کل امور عشایر، معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر کل منابع طبيعی وآبخيزداری استان ونیز تعدادی از گردانهای حاضر و تکاوران مرکز آموزشی امام علی(ع) در محل پادگان مذکور برگزار شد.

حجت اله مرادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در اين مراسم ضمن گراميداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای حفاظت از منابع طبيعی گفت: حفاظت، احیاء و بهره برداری درست از جنگل و منابع طبیعی یک ضرورت است و همه باید در جهت حفاظت از این منابع حیاتی و ارزشمند تلاش کنیم.

وی با اشاره به غرس نهال در این مراسم گفت: در این عملیات دو هزار و ۷۰۰ اصله نهال از گونه های صنوبر و سپیدار در فضایی به وسعت ۱۰ هکتار غرس شد.

مرادی با بیان اینکه در هفته منابع طبیعی امسال انواع نهال از گونه های مختلف در عرصه های منابع طبیعی در مناطق گرمسیری و سردسیری استان کاشته می شود.

وی خاطرنشان کرد: درختکاری حركتی فرهنگی و دینی است و اميدواريم فرهنگ حسنه درختکاری همواره استمرار یابد.

سردار یدالله بوعلی فرماندهی سپاه فجر استان فارس نیز ضمن گراميداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای حفاظت از منابع طبيعی با تاسی از فرمايشات مقام معظم رهبری مبنی بر كاشت درخت و درختكاری گفت: مردم باید نسبت به گسترش و ترویج این سنت حسنه گام بردارند و تلاش کنند به ازای هر درخت خشکیده که قطع می‌شود، چند درخت جایگزین شود.

در پایان عملیات درختکاری امروز به شکل نمادین تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ اصله نهال در محوطه فضای سبز ۱۰ هکتاری این پادگان بصورت نمادین توسط مسئولان و گردان های حاضر در مراسم کاشته شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=44619

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.