• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
1
در چهارمین روز از برپایی بیمارستان صحرایی بخش قادرآباد؛

بیش از ۳۷۰۰ خدمت سلامت محور ارائه شد

  • کد خبر : 55485
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
بیش از ۳۷۰۰ خدمت سلامت محور ارائه شد
فارس_ رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس، از ارایه سه هزار و 795 خدمت سلامت محور، در چهارمین روز از برپایی بیمارستان صحرایی جهادی شهدای سلامت فارس در بخش قادرآباد خبر داد.

گیتی آنلاین_ سرهنگ پاسدار «حسین صمصام» به اشاره به آغاز به کار بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت فارس از بیست و نهم خرداد در بخش قادرآباد گفت: در چهارمین و آخرین روز از برپایی این بیمارستان صحرایی، سه هزار و  ۷۹۵ خدمت به مراجعان ارایه شد که بیشترین میزان خدمات ارائه شده در این روز، مربوط به کلینیک تخصصی بیمارستان با ویزیت هزار و ۵۰ مراجعه کننده بوده است.

او ادامه داد: در آخرین روز از برپایی این بیمارستان صحرایی، ضمن ارائه خدمت به ۷۵۰ مراجعه کننده به تریاژ بیمارستان صحرایی؛ ۲۷۰ مورد ویزیت در درمانگاه عمومی انجام شده و ۶۶۰ نفر نیز از خدمات دندان پزشکی بهره مند شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس از انجام هشت عمل جراحی سرپایی در چهارمین روز از برپایی بیمارستان صحرایی در قادرآباد خبر داد و افزود: همچنین در این بازه زمانی، ۱۱۲ نفر از خدمات آزمایشگاهی استفاده کردند و ۷۴۰ نفر نیز داروهای موردنیاز خود را پس از ویزیت پزشک، از داروخانه بیمارستان صحرایی دریافت کردند.

سرهنگ صمصام اظهار کرد: انجام خدمات سونوگرافی، رادیولوژی، سی تی اسکن، نوار قلب، از دیگر خدمات ارایه شده در چهارمین روز از برپایی بیمارستان صحرایی جهادی شهدای سلامت فارس در بخش قادرآباد بوده است.

بیمارستان صحرایی بخش قادرآباد، از سه شنبه، بیست و نهم خرداد ۱۴۰۳، آغاز به کار کرد و تا یک تیر سال جاری ادامه داشت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=55485

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.