• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

توسعه طب ایرانی به صورت آکادمیک مورد تاکید وزارت بهداشت است مشهد میزبان برنامه‌های “شمس کرامت” و “ریحان‌شهر” در دهه کرامت کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در خردادماه ‌سال جاری رشد ۱۹۵ درصدی سود «ومعادن» نسبت به سال گذشته در کنار مشارکت در طرح های توسعه ای متعدد ساختار شبکه بهداشت ایران در دنیا منحصر بفرد است/ آغاز تولید دو واکسن پنوموکوک و روتاویروس تا دهه فجر امسال معرفی «عاطفه غلامزاده» شاعر و نویسنده گیلانی نخستین جلسه سال جاری شورای تجسمی خانه هنرمندان ایران برگزار شد  دستگیری سارق حرفه ای در ارومیه تروریسم حکومتی و حقوق بشر آمریکایی در جهان رسوا شده است مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی: تحقق ۱۰۳ درصدی وصول درآمدهای مالیاتی و رشد ۵۰ درصدی درآمدها/ کشف ۶ مورد فرار مالیاتی در سطح کلان شکارچیان غیر مجاز در شهرستان لامرد به دام افتادند  انتخابات امید میخواهد ومردم امیدوار پای صندوق خواهند آمد

2
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه به‌عنوان قطب درمان شمال استان تقویت می‌شود

  • کد خبر : 42955
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۰۲
بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه به‌عنوان قطب درمان شمال استان تقویت می‌شود
بوشهر_ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه به‌عنوان قطب درمان شمال استان تقویت می‌شود.

گیتی آنلاین_ دکتر نادر شکیب آزاد در نشست هم‌اندیشی فعالین اجتماعی شهرستان گناوه اظهار داشت: شهرستان گناوه به دلیل اینکه قطب درمان شمال استان بوده، تنها شهری در استان است که دارای بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی بوده، نقش پررنگ خیرین حوزه سلامت در این شهرستان و مردم بسیار دغدغه مند و پیگیر برای مجموعه درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر حائز اهمیت است.

وی گفت: اخذ مجوز، خرید و نصب دستگاه ام.آر.آی در گناوه آرزوی دیرینه مردم و دغدغه ما نیز است که امور مرتبط با مجوز این دستگاه، ۷۰ الی ۸۰ درصد پیشرفت کاری داشته است که بعد از تعیین نوع دستگاه، محل ساخت آن نیز مشخص خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در تلاش هستیم پروژه ساخت پانسیون ۶ واحدی پزشکان تا قبل از پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

سرپرست بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه نیز عنوان داشت: دغدغه‌مندی فعالین اجتماعی شهرستان گناوه در پیگیری امور مرتبط با درمان مردم، قابل‌تقدیر است.

مهندس حسن فخرایی ادامه داد: از موارد مطرح‌شده در نشست قبلی با فعالین اجتماعی در محل بیمارستان، روشنایی‌بخش‌ها و فضاهای مختلف بیمارستان، خرید و نصب دستگاه دیالیز در بخش آی.سی.یو، بازسازی سیستم برق بیمارستان، خرید دستگاه سونوگرافی و رادیولوژی دیجیتال ثابت، یک دستگاه آمبولانس و جذب تعدادی از پزشکان متخصص به انجام رسیده است.

وی بیان کرد: سیستم تصفیه آب دیالیز و دیگ بخار مرتبط با بخش‌های استریلیزاسیون مرکزی و رختشوی‌خانه در حال خرید و بهسازی اتاق عمل و بخش اطفال نیز تا پایان بهمن‌ماه به اتمام خواهد رسید.

مهندس فخرایی ضمن اشاره به اهمیت مشارکت خیرین در حوزه درمان بیان کرد: راه‌اندازی مجمع خیرین حوزه درمان در دستور کار است که بتوانیم با تعریف سازوکارهای مشخص از ظرفیت‌های خیرین به نحو مطلوب بهره ببریم.

نشست هم‌اندیشی فعالین اجتماعی شهرستان گناوه با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و سایر مدیران درمان با موضوع بررسی مسائل مرتبط با حوزه درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه، از طرف جمعی از فعالین اجتماعی شهرستان گناوه در این نشست بیان شد: علی‌رغم جمعیت ۱۰۶ هزارنفری شهرستان گناوه، امکانات درمانی کافی در این شهرستان وجود ندارد.

در ادامه مطرح شد: پیگیری‌ام.آر. آی، خرید دستگاه سی.تی.اسکن جدید، سونوگرافی برای کلینیک سرپایی دولتی، ماموگرافی، جذب متخصص گوش و حلق و بینی، استخدام کادر درمان، تکمیل پروژه ساخت پانسیون ۶ واحدی پزشکان و رفع بدهی‌های بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) از مطالبات فعالین اجتماعی در این جلسه است.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=42955

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.