• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خبر داد: برگزاری ۷۰۰ برنامه در آذربایجان‌غربی به‌مناسبت غدیرخم دفتر پستی بهارستان به نام شهید فرقانی مزین شد بازدید مدیرعامل پست ایران از مرکز تجزیه ومبادلات پست کره جنوبی اجرای سیاست های فرهنگی در حوزه خانواده و جوانی جمعیت باید جامع و آینده نگر باشد سه گردشگر در رودخانه زاب سردشت جان خود را از دست دادند نمایشنامه خوانی« تجربه های اخیر» در فرهنگسرای ابن سینا علم باعث قدرت و بزرگی است ،ندای اسلام خواهی که در جهان بلند شده به واسطه تاثیر افکار ما بر جهانیان است پیکر مطهر شهید آراسته از شهدای مبارزه با قاچاقچیان صبح امروز و با حضور اقشار مختلف مردم در کهگیلویه و بویراحمد تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد/تصاویر پایان مسابقات بسکتبال مردان و زنان آذربایجان غربی اعلام آمادگی رییس سازمان ملی بهره وری ایران برای استفاده از تجارب موفق دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور «جان ویک ۴» با دوبله عرضه شد/ مبارزه با مرگبارترین دشمنان بانک کارآفرین حامی بزرگان فناوری اطلاعات

0

تأمین زمین جهت ساخت زائرسرا و حسینیه احمدبن موسی(ع) در کربلا

  • کد خبر : 57506
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
تأمین زمین جهت ساخت زائرسرا و حسینیه احمدبن موسی(ع) در کربلا
مدیر اجرایی موکب حضرت احمدبن موسی(ع) از تهیه و تامین زمین جهت ساخت و ساز زائرسرای حضرت احمدبن موسی(ع) در کربلای معلی خبر داد.

گیتی آنلاین_ جلسه هماهنگی خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) در اربعین ۱۴۰۳ موکب حضرت احمدبن موسی(ع) امروز، ۱۹ تیرماه در شیراز برگزار شد.

هاشم جمالی، مدیراجرایی موکب حضرت احمدبن موسی(ع) در این نشست از تامین زمین زائرسرا و حسینیه حضرت احمدبن موسی (ع) در کربلای معلی به متراژ ۲۰۰۰ مترنیز خبر داد و گفت:‌ به یاری خدا، به زودی فرایند ساخت‌وساز زائرسرا و حسینیه آغاز خواهد شد.

وی، هدف از احداث زائرسرای احمدبن موسی(ع) را تسهیل در اسکان زائران استان فارس در کربلای معلی به صورت دائمی و در طول سال عنوان کرد.

مدیر اجرایی موکب حضرت احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه فرایند ساخت زائرسرا ان‌شاءالله با همت خیرین در ایام اربعین ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد، از عموم مردم استان فارس و خیران درخواست کرد تا با مشارکت فعال به جهت کمک در ساخت زائرسرا از طریق شماره حساب‌های زائر سرا یا بامراجعه حضوری به دفتر موکب در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)، خادمین خود را یاری کنند.

در ادامه این جلسه که با حضور تمام مسئولان کمیته‌های اجرایی موکب حضرت احمدبن موسی(ع) برگزار شد، برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برپایی موکب و خدمت به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین ۱۴۰۳ در کربلای معلی صورت گرفت.

یادآور می‌شود، مکان موکب حضرت احمد بن موسی(ع) در کربلای معلی همچون سنوات گذشته در شارع شهدا،شارع روضتین است و این موکب آماده پذیرایی و اسکان و ارائه خدمات در اربعین ۱۴۰۳ خواهد بود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=57506

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.