• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

بازگشائی ۲۲۰ محور روستائی  مسدود شده آذربایجان غربی در پی بارش های اخیر بیمه دی پربازده ترین شرکت صنعت و کشاورز همچنان پدیده مدیران بیمه کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی در مهرماه ‌سال جاری گوجه فرنگي مزارع زرآباد سیستان وبلوچستان راهی بازار شد افتتاح ۱۷۴پروژه گازرسانی روستایی و صنعتی آذربایجان‌غربی در دهه مبارک فجر درمان بیماران سرطانی با به‌کارگیری روش‌های نوین و هدفمند در مرکز هسته‌ای بوشهر امضا تفاهم‌نامه همکاری مشترک راه و شهرسازی با بسیج مهندسین آذربایجان‌غربی پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی تفتان شهر زاهدان به ۳۵ درصد رسید اجرای طرح های نهضت ملی مسکن پیشران توسعه صنعت ساختمان و جهش تولید/ تحویل بیش از ۱۹ هزار واحد مسکن شهری توسط بنیاد مسکن. مشارکت چهار هزار نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی در مراسم معنوی اعتکاف آزمایشگاه بالینی هوش مصنوعی و بانک داده های زیستی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز  هشدار وزارت بهداشت به مردم برای جلوگیری از مسمومیت با گاز منوکسید کربن/ در محیط های بسته از ایمنی وسایل گرمایشی اطمینان حاصل کنید

2
فرمانده نیروی دریایی ارتش:

تامین امنیت کشتیرانی کشور با قدرت اجرا می‌شود

  • کد خبر : 46320
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
تامین امنیت کشتیرانی کشور با قدرت اجرا می‌شود
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تامین امنیت کشتیرانی را با قدرت بیشتر دنبال می‌کنیم و الحاق شناور‌های لازم در دستور کار است و در تامین امنیت لازم برتری و اقتدار کامل داریم.

گیتی آنلاین_ با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش محفل انس با قرآن کریم در مسجد غدیر مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان برگزار شد.

امیر دریادار شهرام ایرانی در این مراسم گفت: برنامه های قرآنی در این ماه و همه ایام سال در تمامی مراکز نیروی دریایی در سطح کشور ادامه دارد و ما همیشه ضمن توجه ویژه به برنامه های فرهنگی ، شرایط عملیاتی برای امنیت را حفظ می کنیم و توان دفاعی ما در جهان به اثبات رسیده است.

وی افزود: مبنای کار ما برنامه های قرآنی است و درسال جدید نیز تامین امنیت کشتیرانی را با قدرت بیشتر دنبال می کنیم و الحاق شناورهای لازم را در دستور کار خود داریم و در تامین امنیت لازم برتری و اقتدار کامل داریم.

وی گفت: هر کجا در مأموریت‌ها و فعالیت‌هایمان موفق بوده‌ایم، قطعاً ریشه‌اش قرآن بوده، چون اصل ولایت هم قرآن کریم است و باید قوانین و مقرارت را از قرآن یاد بگیریم و ارزش‌های قرآن را حفظ کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: موفقیت ما بر مبنای حرکت در مسیر و دستورات فرماندهی کل قوا بوده و خواهد بود و در همه مراحل زندگی وامدار خون شهداء هستیم و باید این مسیر را با دقت جدیت دنبال کنیم.

امیر دریادار ایرانی افزود: هر کجا در مأموریت‌ها و فعالیت‌هایمان موفق بوده‌ایم، قطعاً ریشه‌اش قرآن بوده، چون اصل ولایت هم قرآن کریم است و باید قوانین و مقرارت را از قرآن یاد بگیریم و ارزش‌های قرآن را حفظ کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: حتی شناورها و ناوگروه‌های نیروی دریایی در آب‌های آزاد هم جلسات قرآن کریم را برگزار می‌کنند و با فرهنگ قرآنی مأنوس هستند و این فرهنگ ، موجب پیشرفت ما شده و موجب شده هیچ تهدیدی ما را از مسیر و مأموریتی که داریم باز ندارد.

امیر دریادار ایرانی در پایان گفت: ما پیرو راه شهداء هستیم و نهادینه شدن مکتب حاج قاسم و گوش به فرمان رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، موجب اقتدار دفاعی و نظام جمهوری اسلامی شده است، واین اقتدار نظام ما در جهان هم به اثبات رسیده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=46320

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.